http://members.home.nl/nickycox/ dan hoop ik dat deze link het wel doet, het zijn wel mooie foto’s.
heb de foto’s van het hotel gezien. ziet er mooi uit. dank voor het posten van de foto’s
gegroet
toekomstige bezoekers van het hotel Grand Zaman Garden
ik heb ook de foto’s gezien en het ziet er goed uit
nu maar hopen dat het ook zo is na al dat negatieve gedoe over de opennings tijden voor mijn zijn het nog maar 22 dagen en dan zit ik daar ook hoop ik
Zijn er intussen nog mensen terug die in Grand Zaman Garden hebben verbleven?
Zijn 15 juli teruggekeerd van GZG. In een woord een fantastisch hotel.
Alles is klaar en in bedrijf, het is een goed samernwerkend team in zowel keuken, bediening en receptie. Zeer vriendelijke personeel dat je goed en gratis voorziet van de drankjes. Het buffet is perfect, 2 soorten vlees en een BBQ buiten waar gegrilde specialiteiten gehaald kunnen worden, een super koud buffet met massa’s groenten en salades, zelfs gerookte zalm, paling en forel, mosselen en garnalen hebben we gegeten! De desserts zijn ook prima. In de 2 weken hebben we steeds ander eten gehad, dus er zal geen harhalingscyclus in.
In onze periode waren er geen Russen! Verder een rustig publiek, ook veel jonge stelletjes en ouderen, dus echt een mix van leeftijden en nationaliteiten.
Nachtrust nooit verstoord geweest. Afstand naar centrum is goed beloopbaar en de verkoopmethoden zijn in dit stadje niet zo agressief als in andere steden in Turkije.
Kijk wel uit voor natte oren en de airco volgens arts ter plekke! We hebben beide oorontsteking gehad en is niet echt prettig; dus droog oren goed! Weten niet of dit door airco veroorzaakt is of door het zwembadwater (bacterie).
Verder hoef je geen euro’s mee te nemen, het maakt de Turken niet uit hoe je betaalt en als je wil kan je euro’s ook nog pinnen in de stad. 2 lira = 1 euro.
Animatie team draait onverstoorbaar op volle toeren, en zijn niet opdringerig, zeer aardige jonge mensen die goed hun best doen om de gasten te plezieren.
Lange transfer van vliegveld, 2 uur, dus houd daar rekening mee.
Verder genieten van dit luxe hotel met super service.
Beste allemaal,
Zoals jullie zien komen nu de reacties binnen van de mensen die in het hotel verbleven. Wij zijn gisteren terug gekomen uit Turkije. We hebben ook net als Marlou en Noell twee heerlijke weken gehad in het hotel. Wat betreft het commentaar van hen daar sta iik volledig achter. Het presoneel is zeer vriendelijk en zeer behulpzaam. De meesten moeten echter nog nederlandse lessen van de toeristen krijgen. Met duits en engels kun je jezelf echter aardig verstaanbaar maken.
Het is is een prima hotel waar je zeker een aantal kilootjes van aankomt. Indien je wilt kun je vanaf het ontbijt tot en met het avond eten doorlopend eten. Hierbij is er voor ieder wat wils. Het gaat van vette hap, tot gevulde pitabroodjes, tot salades en fruit en natuurlijk het reguliere eten!!! Echt Superr!!
Het animatie-team houdt je de hele dag goed bezig met diverse activiteiten. Dit varieert van water-gym, aerobics, darten, pingpong,etc. Met name de mini-disco 's avond om 21:00u is geweldig, vooral A Ramzamzam, … !
Voor mensen die er nog naar toe gaan, doe Maria en Yeti de groeten!!!
Marlou en Noell waren het zwembad vergeten te noemen aan de achterzijde en dan vooral de glijbanen die hier bij staan, echt helemaal geweldig!!!
Nou ja, ik kan nog wel door blijven schrijven, maar dat heeft geen nut.
Voor iedereen die er nog naar toe gaat. Een hele fijne tijd toegewenst. Niet meer stressen alles komt goed. Laat je maar gewoon lekker verwennen in de Hamam, met een voortreffelijke massage, geniet van het zonnetje en de cocktails.
De groeten,
May en Roger
Wat goed dat jullie zo’n fijne vakantie gehad hebben! Het stelt toch wel een beetje gerust voor mensen die nog moeten gaan! Ik ga mijn ouders meteen op de hoogte brengen (zij gaan begin oktober). Zo te lezen zijn die uitgebreide buffetten echt iets voor hun!
geweldig dat er nu zoveel zeer positieve reacties zijn! heb er echt super veel zin in! maar heb even een vraag, omdat het niet aan het strand gelegen is, er bestaat toch wel de mogelijkheid om heerlijk te bakken aan het strand toch? en kun je ook drankjes op strand halen die bij het all in inzitten?
Hoi
Het strand gedeelte hoort niet bijde all-in formule. Ik heb gehood dat je wel aan de receptie voor ik meen 50 cent een kaartje kan kopen voor de ligbedden aan het strand. Wij wisten dit niet en hebben voor 2 bedjes en een parasol 3,25 betaald voor de hele dag.
dit mag echter geen domper zijn!!!
Het is gewoon echt een super hotel en Yeti is de best:P wij zijn 2 weken geweest en hebben het super naar ons zin gehad echt alles is fantasctisch!!!
Voor de mensen die er geweest zijn: hoe werd het drinken geserveerd? Mijn ouders zijn vorig jaar in een all-in hotel geweest, waar de drank in plastic bekers werd geserveerd. Dat vonden ze niet zo fijn, vandaar mijn vraag.
bij de bar bij het zwembad met de glijbanen krijg je het drinken wel in plactic bekers van die harde bekers maar bier in glas en bij het andere zwembad aan de bar krijg je het gewoon in glazen en bij het eten ook gewoon in glazen.
wij zijn gister terug gekomen en het is een geweldig hotel alles is goed alleen de minibar viel tegen maar voor de rest alles perfect eten drinken annematie deed erg zijn bets om het iedereen naar zijn zin temaken wij zijn 2weken geweest en hebben veel vrienden gehda het is cker een hotel om terug tekomen en yetsi en chacha indderdaad de best doe ze maar de groetjes als jullie daat komen ik hoop d jullie een leuke vakante hebben gehad of nog rijgen groetjes
Het is een super hotel, erg mooi…
Alleen het eten vonden we tegen vallen, er was wel veel salade maar warme gerechten waren er niet zo veel.
Groetjes.