Grand Zaman Garden Alanya

wij gaan in juli naar dit hotel en wij zijn gaan informeren bij het reisbureau. Volgens Sudtours gaat het hotel 7 juni echt open. Dus nu maar hopen dat het ook echt gaat gebeuren. Iedereen veel plezier in dit hotel.

Nou zo langzamerhand roept iedereen een andere datum geloof ik…

**Cyn heeft laatst nog even voor ons gebeld en toen werd er door HI gezegd dat het 1 juni zou zijn. Verder heb ik van iemand anders een mail doorgestuurd gekregen die ze van Grand Zaman had gekregen. Ook daarin wordt gezegd dat ze op 1 juni hun deuren openen. **

Ik hoop dus maar dat het bij deze datum blijft, wij vertrekken namelijk 7 juni en wil nu wel graag een keer weten waar we aan toe zijn…

Ik kan mezelf ook aan de lijst toevoegen.
Ben al een hele tijd nieuwsgierig naar hoe het hotel er uit komt te zien. Dat het niet af zou zijn op de eerstgenoemde datum in mei, had ik wel verwacht. (Welk bouwproject in Nederland is binnen de gestelde termijn af ?!?)

We gaan op 5 juli naar dit hotel. Dus we hebben nog wat speling. Als er mensen nog nieuws hebben over de openingsdatum of foto’s hebben / kunnen maken van hoe het er nu bij ligt? Heel graag!!!

groet May

Hoi allemaal
Interessant te lezen wat er zoal gezegd wordt over de opening! Wij wachten nog op antwoord van Sudtours, maar dat laat even op zich wachten, zijn niet erg vlug hiermee; we posten hun antwoord zo snel mogelijk.
Gaan van 1 - 15 juli, en willen absoluut niet omgeboekt worden naar ander hotel.
Dus, we zien smachtend uit naar alle foto’s en berichten.
Tot snel???

Hallo allemaal!!

Ik heb gister mail contact gehad met Sudtours en die zeiden dat de openingsdatum nu 6 juni is!! (bij mij was Sudtours wel erg snel)

Ik vind het allemaal heel erg raar dat er zoveel verschillende dingen over gezegd worden… Nu maar hopen dat het hotel snel open gaat en dat er niemand meer overgeboekt wordt!!

Ik wens iedereen al vast een fijne vakantie!!

Is er trouwens niemand die tegelijk met ons gaat? Wij gaan van 29 juli t/m 9 augustus!!

Groetjes Sandra

Hoi allemaal
Ook gisteren bericht gekregen van Sudtours dat het hotel per 1 juni zou openen! Alweer een andere datum, maar de waarheid zal wel ergens in het midden liggen, enne, het zal zeker open zijn als wij er arriveren. We hebben er echt zin in, zeker met het pracht-voorjaar dat we hier hebben:wink: .
Sandra, je foto’s zien we graag tegemoet! Zou fijn zijn.
En ook later, als er al mensen geweest zijn, post jullie commentaren ff.
Groet
Marlou en Noel.

Hallo allemaal,

Wij gaan 26 juli en vliegen geloof ik 9 augustus terug we hebben er zeker zin in! We zijn net alleen door het reisbureau opgebeld dat we niet met de nederlandse vliegmaatschappij kunnen vliegen, volgens het reisbureau vliegt Arkelfly niet op die datum. Dus nu zijn ze iets anders aan het zoeken:s. Heeft iemand enig idee waarom Arkely niet op die datum vliegt?

Groetjes,

Wij gaan morgen naar Alanya en ik zal eens kijken hoever ze zijn met dit hotel.
Het ligt dichtbij ons hotel. Vorig jaar zijn we er regelmatig langs gelopen toen ze er mee begonnen waren…
Als ik weer terug ben op 11 juni dan zal ik het laten weten hoever ze zijn…

Gr Jacqueline

Goed nieuws ik heb gisteren van mijn reisbureau gehoord dat het hotel open is. Ze zijn alleen nog bezig met wat kleine werkzaamheden.

groetjes…

Dat is wel beter wij gaan 1 t/m 15 juli hoop wel dat het een beetje een goed hotel is maar dat zien we wel weer !!!

Groetjes

Diaomond, een lid van dit forum is afgelopen woensdag naar alanya vertrokken. zij zou in grand zaman garden verblijven. het hotel is echter nog niet open zijn zitten in een ander hotel

ik heb ook dit hotel geboekt
na het lezen van de berichten op wereldwijzer ben ik naar het reis buro geweest en zij hadden mijn verzekerd dat het hotel op 1-6-06 open zou gaan
maar na dit bericht ben ik er niet zeker van wij hebben nog wel even wij gaan pas 22-7-06 maar verheug mijn er echt op

Wij zijn vanacht terug gekomen uit Alanya.
Ons appartement ligt in de buurt van Grand Zaman Garden dus wij zijn er eens langs gelopen.
Het is nog niet klaar maar we wordt met man en macht aan gewerkt.
In een paar dagen tijd zie je dat het toch wel opschiet.

gr Jacqueline

@Jacqueline
WELKOM THUIS!! Hebben jullie een leuke vakantie gehad?

Hallo

Ja we hebben een heerlijke vakantie gehad.
Heerlijk helemaal niets gedaan…Het gaat alleen zo snel voorbij de 9 dagen.
Het voelde heerlijk weer in Alanya te zijn…:love:
In ons appartement waren een paar obers van vorig jaar dit jaar weer dus dat is altijd leuk die herkenning en begroeting als ze je zien…:yes:
Maar we hebben nog een vakantie tegoed naar Kusadasi en dat is alweer over 10 weken.
Kunnen we dat weer aftellen…

gr Jacqueline

Hallo Vakantiegangers…

Mijn naam is Arjan (de vriend van Sandra).
Na veel onzekere en afwachtende berichtjes te hebben gelezen, heb ik een belletje gedaan richting Turkey… Na een mompelende turkse receptionist van het grand zaman hotel, kreeg ik iemand aan de tel die net zo als ik een beetje Engels sprak… So i have asked when the grand zaman garden hotel is finished.
Hij zei tegen mij dat hij komende vrijdag open zou gaan (kon 1 á 2 dagen schelen). Dus over een weekje zou hij open moeten gaan! Aldus die Turkse meneer. Tevens heb ik gevraagd of dan ook alles klaar is, inclusief garden and swimmingpool. Hij verzekerde mij dat dat dan ook klaar was. Want stel je voor dat alleen de onderste 2 verdiepingen klaar zullen zijn zonder bestrating enz… (het zou maar zo kunnen).
Verder wil ik erbij vertellen dat ik ook niet weet hoe betrouwbaar deze bron is.

Groetjes Arjan

Zojuist weer kontakt gehad met D-reizen en mij werd verteld dat Sudtours hen geinformeerd had dat het hotel al sinds 1 juni operationeel was! Wat een lachertje, dit is dus pertinent onwaar, zeker gezien de foto’s die ik van Jacqueline toegestuurd heb gekregen van de eerste week van juni, een bouwput gewoon, met allerlei bouwmaterialen opgeslagen bij het nog lege zwembad.
Het is in mijn ogen gewoon volksverlakkerij van Sudtours, ze duwen je in een ander hotel, terwijl je er helemaal niet voor gekozen hebt. Als ik een Fiat bij de garage koop verwacht ik ook niet een Opel geleverd te krijgen?!?!? Of niet soms? Wij willen dus niet naar een ander hotel!!
Sudtours moet gewoon eerlijk zijn en haar klanten juist voorlichten.
Heeft iemand anders misschien andere berichtgeving?
Ik hoop dat anderen die ook via Sudtours reizen hen ook willen gaan lastig vallen met deze vraag, wellicht dat ze dan wel eerlijk worden!
Dus, doen!!

wie owie heeft al foto,s van hotel

Hallo,

Ik ben afgelopen zondag terug gekomen uit Alanya en heb bewust 3 foto’s gemaakt van dit hotel omdat er toch veel mense hier in het ongewisse zaten.
Je zag wel dat er in een paar dagen tijd veel is gedaan. Ze werken met man en macht aan dit hotel.
Dus mocht er nog iemand de fotos willen zien dan hoor ik het wel.

gr Jacqueline

Gisteren bericht gekregen van Sudtours dat hotel 17 juni opent. Ben benieuwd en blijf de berichtgeving met argus-ogen volgen.