Goedkoper visum Egypte?

ik neem aan dat je in juli je visum op het vliegveld hebt gekocht? Het is 1 maand geldig EN is voor 1 keer.

Je kan een jaarvisum kopen bij het paspoortkantoor, dit vervalt zodra je buiten Egypte reist. Maar je kan er een ook een multi-entry bij kopen. Koop de multi-entry echter pas als je bijna weggaat omdat de multi-entry maar een half jaar geldig is.

Ik wil in januari as naar Eqypte en dan verder naar Jordanie en Israel. Weet iemand of dat nog iets uitmaakt bij het verkrijgen van een Egyptisch visum? Ik heb dus geen ticket voor de terugvlucht uit Egypte of is dat niet nodig? Verdere tips ook welkom :zon02:

Hi Irma

Bedankt voor de reactie. Doet Israël ook moeilijk om aan de grens een visum te geven als je uit Egypte binnenkomt?

hallo ik weet het nu niet meer de ene zeg dat je wel een visum nodig heb da andere niet we gaan al 12 jaar naar egypte en heb altijd al een visum gekocht we blijven in het hotel .
We gaan nu in september terug naar marsa alam voor 12 dagen moet ik er dan kopen ?

Je moet een visum kopen als je Egypte binnen wil, of je nu in het hotel blijft of niet. Dit visum is voor 1 binnenkomst in Egypte en een maand geldig.

ALLEEN voor Sharm/Sinai is ook een zgn. klein/Sinai visum te koop, wat dus maar voor een gedeelte van Egypte geldig is.

Visum voor in Sharm el Sheikh weet iemand wat het kost en moet je dat met euro betalen of met pond

Voor Sharm el Sheikh heb je voor een 14 daaagse reis geen visum nodig houdt er rekening mee dat je niet naar Cairo etc gaat want dan heb je wel weer een visum nodig.

Bij aankomst in Cairo koop je voor 15 euro een visum voor een maand :slight_smile:
Dus geen rare toestanden op internet en met veel geld, is allemaal afzetterij.

Dus gewoon in t vliegtuig stappen en 15 euro bij je postpoort houden, voordat je dan uit de aankomsthal gaat. Koop je je visum aan 't loket aan de rechterzijde.

Have fun

Groetjes Siris

Hey beste mensen

Wie kan mij vertellen of ik een visum krijg van een maand met alleen een retour vliegticket,omdat ik het niet via een hotel of zo ga doen ik ga bij iemand logeren heb ik dan andere papieren nodig of hoe gaat dat dan.
thanks

Hai,

ik reis alleen maar met een retourticket naar egypte (dus zonder hotel) en een visum is nooit een probleem geweest.

Hallo allemaal,

De oudste post in dit topic is van 2012. Het is nu 2015. Waar kun je nu het best het visum aanschaffen op het vliegveld van Hurghada?

1 like