Goedkope safari Kenia

Graag gedaan Bolletjeom,

Ik heb onlangs ook een nieuw onderwerp op dit forum voor hen geplaatst.

Lodge safaris voor camping safari prijzen zullen we maar zeggen.

Groet
Gert

wildlife-kenya.org is echt mooie site maar ik kan niet boeken of contact opnemen.
Beetje jammer.:mad:

mijn vrouw is een local zoals jullie die zo benoemen, zij zegt dat er streng gecontroleerd wordt op hun doen en laten. ook onderling ze zouden wel dom zijn om hun klanten te bedonderen. ze gooien nl hun eigen ramen in. ook hebben de meeste niet ramen in hun huisjes.:vak01:
dit leer je pas als als je diverse malen in kenia bent geweest en je neus verder laat zien buiten de poorten van het hotel.
ik niet iedereen hierop vrijpleiten maar aan het strand en reisburos in kenia kun je safari,s en rondreizen goed regelen. dit misschien de volgende keer.

1 like

ik weet dat je reis een lange tijd geleden is maar ik zou graag willen weten op welke site(s) je hebt gekeken om een ticket te boeken. Ik ben tot nu toe 3keer all in naar Kenia geweest. Ik hoefde toen niet achter een ticket aan. We willen nu over een tijdje met 6 personen naar Kenia en nu ben ik aan het rondkijken voor losse tickets. Ik schrik echter van alle prijzen (vaak gotere maatschappijen). Alvast bedankt.

www.thomascookairlines.com
www.thomascook.be
www.neckermann.be
www.jetairfly.com
www.ethiopianairlines.com
www.ltur.com
www.lufthansa.com

Afhankelijk van de periode dat jullie willen gaan en hoe flexibel jullie zijn in het uitsteken van data, kan je soms superpromoties boeken, maar het is en blijft niet goedkoop.
Dagelijks alle sites checken is de boodschap…
Good luck!

Trudi

bedankt voor de websites!! Ga zeker overal rondneuzen. We willen half of eind maart. Dan zitten we nog voor het regenseizoen en tussen dure schoolvakanties in. Ik vind het alleen eng om te wachten en te hopen op een goede aanbieding. Kijken wat wijsheid is.

http://www.wereldwijzer.nl/printthread.php?t=120380

Nog steeds 491,-

>>>

http://safaridelights.com/

Gezamenlijk kunnen we gebaseerd op jouw budget een safari samenstellen.
Groet,
Henry

mijn vrouw heeft nu een website geopend www.aishasafaris.com. Bij hhar kun je een safari in Kenia/Tanzania organiseren naar eigen wens.

Het is prima om safari-bureau’s aan te bevelen maar het is niet ok om je eigen bureau te promoten!

Ok

Hallo, ik was informatie aan het zoeken over safari’s in kenia (masai mara)
en ik zag dat jullie mensen helpen aan de safari met de wensen die ze hebben en dat het betaalbaar is.
zou je ons daar nog steeds mee kunne helpen? (omdat dit forum al wat verouderd is)
groetjes Nadie

Dit forum is niet verouderd ?

Dit topic is niet zo actief meer omdat alles zo wel duidelijk is.

http://www.wereldwijzer.nl/printthread.php?t=120380

.
Wat goedkoop is voor jou is onbetaalbaar voor een ander…

.

Hierbij wil ik heel graag** Salim Senty van Senty safari** aanraden. Ik ben net terug van een prachtige reis door kenya samen met mijn vriend. Na veel twijfels en zoektochten hadden we voor de charme en ervaring van Salim gekozen. Het is een ontzettend bescheiden en betrouwbare man met een grote passie voor wildlife. Hij werkt sinds 10 voor zichzelf. In totaal heeft hij 30 jaar ervaring. We hebben ons altijd veilig gevoeld en hebben alle dieren van dichtbij gezien. Als je met Salim op safari gaat weet je zeker dat het een onvergetelijke ervaring wordt en dat het geld bij de juiste terecht komt. Hij helpt zover het kan veel kinderen in zijn omgeving. Hij houd er echt niet heel veel van over maar deelt dit altijd met zijn familie.
Wij hebben voor een prve safari van 6 dagen (masai mara, Lake nakuru, amboseli & tsavo)2900 dollar betaald (voor 2 personen).
Hij heeft ons in Nairobi opgehaald en in ons hotel in Mombassa afgezet.

www.sentysafaris.kbo.co.ke

alice

Voor mensen die graag in het Nederlands willen mailen met een safari company in Kenia: [contact via pb. mailadressen zijn niet toegestaan]
Mijn Keniaanse man is een professionele gids (silver level) met een eigen safari company. En ik help waar ik kan.
Mail ons al je vragen in het Nederlands en ik zorg dat je zo snel mogelijk antwoord krijgt!
Janet

Hallo Keeska,

Wij willen in de juli -aug 2014 voor 3-4 weken naar kenia. We hebben nl van 2000-2003 in Mumias (bij Kakamega) gewoond en willen nu de kinderen kenia laten zien. Kun jij ons helpen? Wij zoeken een goedkope en betrouwbare safaricompany en autohuur om naar Mumias te gaan.

Gr Monique vd P

Hallo Moniiquie

Wanneer ik zelf een auto nodig heb als die van mij weereens onderweg is dan huur ik meestal een Toyota fielder en betaal dan 3500 ksh voor een dag maar juli aug is nog ver weg maar als je mij via de persoonlijke mail je mailadress stuurt dan zend ik je de naam en adres van deze kleine firma waarvan ik zeker weet dat de auto’s in doede conditie zijn want ook de UN gebruikt zijn service.

Safari’s zijn over het algemeen gewoon prijzig. De meeste safari’s maken gebruik van van KLM vluchten en deze zijn gewoon niet goedkoop. Zelf boek ik altijd losse vluchten. De beste site daarvoor vind ik http://skyscanner.com. Deze geeft zeer veel airlines weer en is uit mijn ervaring een van de goedkoopste aanbieders.

Wij zijn net terug van onze safari vakantie in Kenia…adembenemend mooi. Via een goede vriendin zijn wij in contact gekomen met onze gids David Muthengi ([contact via pb. mailadressen zijn niet toegestaan]). Hij organiseert safari tours in Kenia, dat bestaat uit verschillende pakketten voor een zeer aantrekkelijk bedrag maar heel goed. Wij hebben bijv. voor maar 85 euro een dag tour pakket gekozen rond Nairobi(ololoin nature park, mamba village, animal ophanage, cental park, KICC) met drinken, lunch en entree kaarten bij betrokken. Wij waren zo tevreden dat wij David hebben gevraagd om onze gids te zijn naar onze 4 dagen safari in masai mara, omdat wij met een groep van 6 mensen waren hebben wij een goedkoop aanboort gekregen, voor 100 euro per dag stond David voor ons klaar dag en nacht, wij hebben zelf voor verblijf plaat geregeld en tickets zelf betaald en David bracht ons overal waar wij wilde zijn en hebben veel dieren en natuur dankzij David kunnen bewonderen op onze eigen manier en eigen tijd. David Muthengi is een hele betrouwbaar, vriendelijk man vol met kennis en humeur. Hij heeft goed voor ons gezorgd en ons veilig weer terug gebracht naar onze hotel.Ik hoop dat ik iemand anders hiermee kan helpen om toch wat geld te besparen en meer de zien van Kenia. neem contact op met David Muthengi :sunsetsafaris01@gmail.com

doel je nu op vliegtickets?

(Staat ook een bericht hoe je dat kan doen in dit forum)

Maar in het algemeen is het via amsterdam 500,00 ,brussel 400,00 en duitsland 375,00
is het goedkoper heb je goed gezocht en duurder dan even beter zoeken.

Jaap

/

/

/

/