In Ubud; Sahadewa Resort & Spa. Kleinschalig maar zeer vriendelijk en gunstig gelegen.
In Lovina; Adirama Hotel. Meteen aan het strand en ook gewoon goed.
In Sanur zou ik Balibergvilla afraden ipv aanraden! Het ligt ver afgelegen van het strand en leuke resraurants en winkels. Je kan wel fietsen lenen maar daar ga je 's avonds niet de weg mee op in het donker en het is dan al gauw 15-20 minuten lopen! Het ziet er mooi uit maar ook het personeel is niet om over naar huis te schrijven… Helaas. Vond ze onvriendelijk en ik voelde me er ook niet welkom door de manier hoe ze deden.
Ubud: Ubud bungalow of Gayatri Bungalow!!! Midden in het centrum wat erg fijn is en rond de 40 euro per nacht. Mooie kamers en supervriendelijke mensen!
Wij hebben ook nog 2 nachten in Saren Indah geslapen, iets luxer maar ook iets verder afgelegen. Je moet dan door de monkey forest, overdag niet erg maar 's avonds pikkedonker. Ze hebben wel shuttle bus service.
wij hebben inmiddels alle hotels geboekt:
juimbaran: homebalihome
ubud: gaan we naar ubudbungalows,
lovina: Kubulalang en dan de hutjes aan het strand(lijkt me erg romantisch ahah)
Amhed gaan we naar: Bedulu resort
sanur: Baliberg villa
Hallo: wanneer vertrekken jullie naar Bali?
Wij vertrekken op 20-09 en blijven 3n homebalihome dan 4n Amed kembali dan 16n balibergvilla en als laast terug bij homebalihome voor 4n.
wij vertrekken 18-9 verblijven eerst 2 nachten in jimbaran,
1 nacht bij tanah lot, 3 nachten ubud, 3 nachten lovina, 4 nachten Amhed en 4 nachten sanur. Dus volgens mij komen we jullie nog tegen bij sabur??
Dank voor deze link… Tziet er leuk en betaalbaar uit. Kan je makkelijk verplaatsen met bv een brommer vanuit deze plek en hoever is het eigenlijk van welk vliegveld. Hoe dan ook … nogmaals dank!
Groet,
Het is een kwartiertje rijden van vliegveld DenPasar. Indien gewenst haalt de eigenaar je op voor een kleine vergoeding.
Gelegen vlakbij het levendige Kuta/ Seminyak ( goed te doen met scooter).
Volop eetgelegenheden in de directe nabijheid en de zee op 5 min lopen.
Ook dit jaar gaan wij hier weer naar toe
Succes en goede reis
Janp013>>>>>>>>>:vak02::vak02:
Balibergvillas belachelijk geprijsd!!!
In sanur Ari putri., bumas, respati en de nieuwe.
THE Griya sanur!
De meeste Nederlanders laten je een vermogen betalen niet doen!!
Gr