tips hotel ubud

Heeft iemand een tip voor een goed, niet al te duur hotel in ubud!
We verblijven hier de eerste 3 nachten met 2 kids van 3 en 1.5, dus zoeken een hotel met een fatsoenlijk zwembad.
Ik ben al op booking.com & agoda aan het kijken, maar misschien dat een kleine tip me een beetje op weg helpt!:nadenken:

Tips voor hotels in lovina (2 nachten) zijn natuurlijk ook altijd welkom.

In sidemen verblijven we in het Darmada Eco Resort :).

Bedankt alvast

Wij zaten in Ubud in deze, en die vonden we erg leuk. Lekker kleinschalig en toch alle faceliteiten dichtbij.

In Lovina is deze erg goed, flink zwembad en aan het strand gelegen. En heerlijk ontbijt.

1 like

Wij zaten in dewa house bisma. Vriendelijke mensen, helpen je met excursies als je wilt voor de laagste prijs. Tenminste kon het op de straat niet lager krijgen. Mooi zwembadje met leuk uitzicht. Ontbijt is simpel maar wel lekker.

Sent from my LG-D855 using Wereldwijzer mobile app

Ubud Inn!

Misschien is Sania’s house iets voor jullie, zit midden in het centrum (Jalan Karna) met zwembad en vriendelijk behulpzaam personeel

Wij gaan naar esty house in Ubud fijn in het centrum van Ubud hebben ook een zwembad dus helemaal top.
als gids/driver gebruiken wij Balidriver Nyoman Sudiarta ( facebook ) een fijne chauffeur en gids die veilig rijd dus ook helemaal top aankomend jaar weer met hem mee.

We hebben gekozen voor swasti eco resort. We vonden het een lastige keus, maar deze kwam er goed uit en sprak ons ook zeer aan. Bedankt voor de adviezen!

In Lovina zaten wij in Rambutan botique hotel, is erg goed bevallen!

Jaren geleden zaten we in mathis resort maar denk dat die prijzen flink zijn gestegen. Maar wel prachtig.
Lovina vind ik aditya erg leuk en dan de huisjes bijna op zee.

Aditya zag er inderdaad leuk uit, maar is helaas uitverkocht in onze vakantie en dit gelt ook voor rambutan. ( we zijn er ook.nog steeds niet uit als het lovina of lembongan word). Ubud - … - sidemen en sanur staat allemaal al gereserveerd!

Lembongan!!! Echt een heel mooi en leuk eiland!

Hallo, In Lovina Beach zaten wij in The Lovina. Erg goed, wel iets duurder. Aanrader.
Voor Ubud was Saren Indah Hotel erg leuk geweest. Goedkoop hotel, vlakbij het Apenbos.