We zijn op zoek naar een beetje een leuke accommodatie in Ubud. Nou zitten daar de meest geweldige resorts natuurlijk maar die kosrten ook wel wat. Eigenlijk zoeken we iets voor rond de 30 a 40 euro per nacht met een zwembad en het liefst mooie uitzichten over de rijstvelden. Het liefst ook ietsje buiten het centrum (of anders in ieder geval op een rustige locatie) maar nog wel op loopafstand. Heeft iemand hier goede tips?
Je beschrijft precies Saren Indah hotel in Ubud
Zie ook het topic Ervaringen met hotels op Bali.
In juni 2011 betaalde wij 34 euro per nacht. Prima prijs, zeer vriendelijk personeel.
Het ligt idd mooi aan het bos waardoor je een leuke en afwisselende wandeling naar het centrum kunt maken.
Afgelopen november zijn we weer daar geweest. Wij hadden geboekt via 333travel.nl
Heyy SandraJ, dat klinkt inderdaad goed! Dank je wel voor de tip, ik ga er eens naar kijken
Andere tips blijven natuurlijk welkom
Ahh nee, die zit ook al vol! We hadden eerst Tegal Sari op het oog maar ook die is volgeboekt
Ik dacht dat oktober niet het hoogseizoen was??
En wellicht Hotels & resorts in Indonesië - 333travel ?
Ze hebben verschillende prijsklasse en we hebben met met verschillende ervaring.
Via hun kun je nl ook alleen accommodaties boeken. Dat doen wij vaker en valt meestal ook goedkoper uit dan via bookings.com o.i.d. Waarschijnlijk omdat ze toch contracten hebben.
Zowiezo aan deze kant van het bos liggen een paar kleinschalige hotelletjes, rustig maar dus ook zo in het centrum door langs of via het monkey forrest te gaan.
ubud bungalow vond ik zelf helemaal geweldig.
jaren geleden in Artini 2, in de Jl Hanoman gezeten. hoewel redelijk in het centrum toch mooi uitzicht over rijstveldjes. leuk en sfeervolle accommodatie.
Kijk eens op de site vakantiehuisubudbali. Wij gaan er in juli 9 dagen naar toe. Is van nederlandse eigenaren. Ziet er mooi uit en ik ben nu al zeer tevreden over de informatie etc. die zij vooraf geven.
Er is geen zwembad bij maar tegenover dit huis heb een je resort waar je tegen betaling gebruik van kunt maken.
@SandraJ: Waar kan ik dat topic Ervaring hotels Bali vinden? Ik zie m zo snel even nergens staan. Staat hij op het Bali forum of op het algemene Indonesie forum?
Ik heb inmiddels een aantal andere leuke hotels gezien. Ketut’s Place bijvoorbeeld…die krijgt heel veel goede beoordelingen, maar ook wel veel meldingen dat het een beetje gedateerd is allemaal. Iemand ervaring met Ketut?
Ook de Bliss Spa en Indigo Tree zien er erg goed uit
Staat inderdaad op het algemene Indonsie forum. Onderaan zie je een hoofdstuk met: Ervaringen met hotels op Indonesie. Daar kun je weer specifiek kiezen voor Bali. Succes en alvast veel plezier.
Thanks!
Gayatri bungalow, midden in het centrum? Wij zaten eerst buiten het centrum in Saren Indah maar moesten 's avonds zo ver lopen in het donker door het monkey forest dat we liever in het ‘centrum’ zelf zaten en zijn geswitcht naar Gayatri bungalow… en daar was het ook heel rustig.
Probeer eens www.sunari-bali-inn.com
Het bevindt zich in de sawa’s, is kleinschalig (4rooms) met groot zwembad…iets
buiten Ubud op de weg naar het Maya Hotel.
Een alternatief is ook een accomodatie in Nyuhkuning…op loopafstand van Ubud ( Zuidelijk)
heel rustig en even langs het apenbos en je bent op de Monkey Forest Rd.
Sukses!
Dank jullie wel! We gaan er naar kijken ketuts place leek ons ook wel goed, krijgt goede reviews op booking.com maar op tripadvisor weer gemende recensies.
Ketut’s place is goed, maar afgaan op tripadvisor zou ik dus niet doen.
Suc6 en fijne vakantie gewenst
Ik kwam op booking.com ook nog Omar Apik’s tegen. Dát ziet er echt geweldig mooi uit zeg
Net nieuw en helemaal niet duur, oase van rust. Enige nadeel is dat ze 10 minuten met de scooter buiten Ubud zitten, maar op zich is dat ook geen ramp lijkt me.
Ik denk dat het óf Ketut’s of Omar wordt
Nou in ieder geval weer een stapje verder toch ? Omar ken ik niet .
Het is trouwens Omah Apik…spelfoutje
----------------------…:vak01::vak01: