Accomodatie Ubud

Helaas is Ubud bungalow volgeboekt… daar wilde ik graag heen.

Ik ben op zoek naar iets vergelijkbaars, er is heel veel maar ik wil graag iets op loopafstand van centrum van Ubud voor max. 50 euro per nacht.

Weet iemand een leuke accomodatie?

probeer eens Sri Sunari “guesthouse in the ricefields”,
maar toch op loopafstand van Ubud. Bij het grote beeld
van Arjuna de smalle weg inslaan richting Maya Hotel en
langs eethuis Mangga Madu.
Het is zeer kleinschalig ( 4 kamers) en heeft een groot
zwembad en sympa staff.
Sukses.

Jangkrik Homestay gaan wij begin Juli 3 nachten verblijven.
Dit is een familie homestay waarbij je echt het authentieke balinese gevoel krijgt.
De reacties zijn tot nu toe allemaal heel positief.
Wel snel wezen want het schijnt best wel snel volgeboekt te zijn. Ze hebben 6 kamers. Prijzen zijn 16 euro per nacht inclusief ontbijt.

Guyatri 2 is hardstikke goed. 200.000 per nacht (ongeveer 16 euro) met warm water, zonder airco, met zwembad (mooi schoon zwembad ook!)

Als je met airco wilt is het 300.000 rupiah per nacht. Je kunt er ter plaatse terecht.

Als je erheen wilt moet je vragen naar het voetbalveld. Goede ligging trouwens en er zitten nog meer guesthouses daar.

Groet,

Joyce

Ik probeer wat te boeken maar tot nu toe zit alles al vol voor komende week! Dat is wel balen eigenlijk, ik heb geen zin om een hele zoektocht ter plekke te houden naar een slaapplek na een lange vlucht.

Maar dan heb je wel kans van slagen , meestal ter plekke is er een kamer.

Tegal Sari en Greenfield Ubud ook al vol?

Goh, jammer dat Ubudbungalow volgeboekt was.
Ernaast ligt Ibunda daar is een vriendin van me geweest en die was er erg tevreden over. In ubud heb ik altijd zonder Airco dus gewoon met fan gekund trouwen.
http://www.ibunda-bungalows.com/

Tegal Sari zat ook vol. Nu naar Saren Indah voor 2 nachten en ik hoop nog een ander nachtje daar te regelen