Hoi allemaal,
Eind volgende week komen wij (2p) aan in Ubud.
Kan iemand mij een goede tip geven wat betreft verblijf? Graag beneden €20.
Alvast bedankt
Hoi allemaal,
Eind volgende week komen wij (2p) aan in Ubud.
Kan iemand mij een goede tip geven wat betreft verblijf? Graag beneden €20.
Alvast bedankt
Sjonge jonge alweer iemand die veel geld uitgeeft voor vliegtickets en vervolgens voor een habbekrats een onderkomen zoekt…:vak02:
Hey Miesje,
Deze vraag is enige tijd geleden ( maart 2010) ook gesteld en het antwoord kun je vinden op pagina 3 van Bali reiscafe. onder “Leuke accomodatie in Ubud”. Er staan 23 reacties op vast wel een voor jou.
mijn vrouw en ik verbleven in Sania’s house staat daar ook vermeld, ook nog door iemand anders aanbevolen.
succes Graatje
Ubud verandert heel snel en de laatste maanden werd je gestoord door de verkeersopstoppingen in Monkey Forest Rd.en de Jl. Raya.
Ikzelf zou echt niet nog aan de goede als aan de slechte kant van de Monkey forest willen zitten. (Kalverstraat van Ubud)
Een jaar of 10 geleden was de banjar Tebesaya (ten Z. van de Pura Dalem van Ubud)
DE backpack place. Sinds de Jl. Sukma werd geasfalteerd kwam er niemand meer. De guesthouses daar zijn misschien wat minder luxe maar rustig, goedkoop en uit de weg van de horden toeristen. (en dichtbij een eventuele krematie-ceremonie)
Aan de overkant van Perama - bus, zuid van Ubud ligt Tegal Sari. Iets tussen guesthouse en hotel. prachtig uitzicht over de sawa’s en een flamboyant-boom.
Tenslotte: rondom Arma museum in Pengosekan of in Nyuhkuning .
Hallo,
ik zag dat je in Ubud verbleef in Sania’s House Bungalows, is dit een goed hotel ? en boekte je deze van vooraf ? Wij zouden in juli 2011 gaan. Nog een klein vraagje , wat was de prijs destijds?
groetjes,
Katrien
Op www.tripadvisor.com kan je veel accommodatie vinden van eenvoudig tot luxe. En handige recensies, zolang je maar een beetje tussen de regels leest of relativeert. Wanneer je de naam van het verblijf googlet, kom je snel achter prijzen enz. Er is veel keuze in Ubud en omgeving.
Wij gaan naar Tegal Sari
Succes!
Ik zat in 2009 in Sania’s house.
fankamer was toen €14,- en aircokamer 21.
Wel goed opletten welke kamer ze je plaatsen. De kamers achterin en onderaan daar zijn nooit in de zon dus vochtig, dus daar ben ik na bekeken te hebben weggegaan. De kamers meer bovenin en rondom het zwembad zijn goed en schoon.
Er is een klein zwembad.
Ontbijt eenvoudig maar oké met iedere dag naast 5 keuzes ook een grote kom vers fruit. hele dag termoskan thee op je veranda.
Het ligt ideaaaal centraal. In 2 zijstraatjes vanaf de markt dus van de drukte heb je geen last. Heb me nooit onveilig gevoelt ook midden in de nacht op het lege marktplein en die kleine straatjes niet.
(zie verder idd. tripadvisor google sania’s house dan zie je vanzelf een link, heb er ook 1 geschreven daar). Hij klinkt missch. niet goed maar toen ik van kamer was veranderd heb ik het er prima gehad.
ik zag dit ook nog voor je.
http://www.bali-travel-life.com/cheap-ubud-accommodation.html