Gayatri2 of Ubudbungalow of Ibunda te Ubud

Hallo,

In Maart ga ik weer naar o.a. Bali. Ook weer naar Ubud. Vorige keer verbleef ik in Sania’s House dit keer wil ik wat anders.

Twijfel tussen Gayatri2 of Ubudbungalow of Ibunda. Wie heeft ervaring met/in deze hotelletjes?
Wie weet of Ubudbungalow op loopafstand van centrum is?

Ingrid

o ja, ik heb een lichte voorkeur voor Gayatri2 maar nog niet zeker dus.

Beste Ingrid,

Wij hebben 2 maanden geleden geslapen bij Ibunda Bungalows, de kamers zijn Basic maar je hebt alles wat je nodig hebt en het is heel schoon.
Het zwembad is heerlijk na een dag vol inspanningen en het ligt midden in het centrum van Ubud ( Hier hoor je niks van , heerlijk rustig ) sochtends wordt er een heerlijk ontbijtje voor je gemaakt voor je bungalow.

Prima verblijf.

1 like

Hallo , ik las dat je in Ubud destijds verbleef in Sania’s House Bungalows, hoe vond je die?

groetjes,

Katrien

Ik heb inmiddels besloten bij de buren van Ibunda te verblijven. Ubudbungalow dus. Ben benieuwd. Het is het 1e hotel na aankomst dus dit is het enige hotel tijdens m’n vakantie wat ik vooraf vastleg. nacht of 4 misschien 5.

Shania’s is leuk maar je moet wel goed opletten waar je geplaatst wordt. Ik werd eerst achterin en dan onderaan geplaatst daar kwam geen zon dus alles was vochtig. Ook binnen wat resulteerde in dus ook een vochtplekkenkamer. Heb toen een andere kamer gevraagd. Er was nog 1 over. die was met airco dus moest toen wel bij betalen. Maar alles zat verder vol (was ook even gaan wandelen om rond te kijken). Heb de upgrade genomen en had toen een kamer rondom het zwembad en die zijn echt goed. Dus let hierop en bekijk eerst de kamer wanneer je beslist. Er zijn ook fankamers goed hoor (en schoon) want toen ik er eerder was liet hij me wel een goede kamer zien (maar toen was ik nog met een groep op doorreis dus niet nodig)
Ontbijt eenvoudig maar genoeg. Keuze uit versch. eigerechten, toast, pancakes en altijd een grote kom vers div. fruit. De hele dag termoskan thee. Alles wordt naar je veranda gebracht. De jongens die Shania’s verzorgen zijn jong maar behulpzaam. De familie woont voor op het terrein daar kom je eerst langs dus je maakt eigenlijk ook het echte balinese leven mee.
Er is een klein zwembad (schoon).
Ideaaaaaal centraal (2 straatjes achter de markt) Heb me nooit onveilig gevoelt. Ging gewoon 's nachts over het donkere stille marktplein en steegjes. (andere route kan ook hoor) Shania’s staat overal aangegeven.

Ik ga nu puur voor de afwisseling naar een ander hotel. (zie ook div. reviews bij tripadvisor)
Dus net als overal even letten op wat voor kamer je krijgt/neemt that’s all.
ingrid