The Payogan Villa Resort & Spa in Ubud

Hallo allemaal
>>>
We zijn al een aantal keren in Bali geweest en gaan er in mei weer naar toe.
De eerste vijf dagen gaan we naar Ubud: hotel The Payogan Villa Resort & Spa. Het is ook bekend onder de naam Villa D’Boutiqque Payogan.
Wie kent dit hotel in Ubud?
Daarna gaan we door naar Sanur en blijven daar nog 12 dagen.

:dag: Bedankt.

als je wat meer kans op reacties/reviews-ook zelfs van niet-NLers wil lezen-ga dan naar een site als tripadvisor.com-en bedenk dat reviews ontzettend kunnen verschillen naarmate de afkomst en verwachting van de schrijver
en tipje: bekijk heel goed WAAR dat resort ligt-al vlak buiten Ubud kan betekenen dat je er enkel met een wandeling van 15/20 min door de rijstvelden kan komen-nou niet zo’n pretje in het stikdonker.

Ja, ik ken dat hotel.

Hallo Fenneke,

ben het helemaal eens met BKKFLYER; het resort ligt schitterend. Ik ken die omgeving en nogmaals fantastische ligging. Maar je moet of vervoer of een goeie wandelconditie hebben. Vergeet niet dat er in en om Ubud grote hoogteverschillen zijn. En de “reuring” is toch in de 3 belangrijkste straten van Ubud, t.w. J.L. Monkey Forest, J.L. Hanomag en J.L. Raya (bij de markt en het paleis). Hier vind je van alles en dat is een flink stuk verwijderd van jouw beoogde resort. Ook en m.n. in de J.L. Monkey Forest heb je goeie hotels en velen grenzen nog aan een rijstveld(je). Overigens kun je hele mooie wandelingen maken in en om Ubud en volop genieten van de panoramische uitzichten. Succes met je keuze.

Jan

:dag: Zoals ik ook op Zoover en Vakantiereiswijzer heb gezien zijn inderdaad de reacties heel verschillend. Ik heb wel de indruk dat het in een erg mooie omgeving ligt. Hebben jullie van daaruit nog tips voor bepaalde uitstapjes?
Kunnen we 's avonds in de buurt (zoals we gewend zijn in o.a. Sanur) ergens een hapje gaan eten of moeten we dan met de shuttle of taxi naar het centrum van Ubud?
Na 5 dagen gaan we naar Griya Santrian in Sanur en verblijven daar de rest van de vakantie.

bedankt voor de reacties. :zon02:

Hoi Fenneke,

Griya Santrian is echt super. Perfekt hotel en ideaal gelegen in Sanur.

Hoi Fenneke,

ik vergat nog te vermelden dat ik zelf ook in mei op Bali ben. Ik start in Sanur (heb nog niet besloten waar te logeren) en ga omstreeks 13 -15 mei naar Ubud. Daar doe ik mee aan de wandelvierdaagse (heb ik al eens in een ander topic vermeld) van maandag 17 t/m 20 mei. Ook hier heb ik nog geen logies geregeld. Ben al wel in het bezit van een ticket. Vlieg met Malaysia Airlines en vertrek op 4 mei. Kom 5 mei om 11.50 u aan op Ngurah Rai airport. Neem dan een taxi en ga langs een paar hotels e.o. guesthouses en beslis daar waar ik wil verblijven. Na Ubud wil ik ook nog een paar trekkings in de buurt van Lovina doen en de laatste week ga ik weer terug naar m’n (het zal je niet verbazen met zo’n nickname) favoriete Sanur.

Gr. Jan