Accommodatie Bali, tips?

Hallo,

In oktober willen mijn vriend en ik twee weken naar Bali. Aangezien we daar beiden nog niet eerder geweest zijn, zijn we op zoek naar tips voor een leuke accommodatie. Bijv de 1e week in de buurt van Seminyak en de 2e week Ubud.
Graag zouden we een bungalow/huisje/cottage/hutje op het strand willen boeken voor week 1.
Heeft iemand een idee???

Bedankt alvast!

voor je week in Ubud kan ik Ubudbungalows aanbevelen. Hieronder heb ik even m’n info vanuit Words gekopieerd.
****Ubud Bungalow ****
Monkey forest St.,
Ubud Gianyar, Bali - Indonesia
Tel: (62-361) 971-298 Fax : (62-361) 975-537
Email :info@ubudbungalow.com
www.ubudbungalow.com
voldoende in het centrum. €20,- a € 30,-
(geweest april 2011: zat op bovenverdieping, veel privacy. Badkamer wat gedateerd maar wel schoon, ruime kamers, mooie tuin en zwembad (paar tegeltjes los dat wel), ontbijt goed, geen keuze maar het is echt goed en lekker, iedere dag wat anders en na 4 dgn. Gaan ze weer terug naar 1e dag. Voldoende in het centrum, 12 minuutjes lopen tot middelpunt centrum, fietsen gehuurd voor alle dgn). Hotelmanager Wayan is erg vriendelijk en zeer behulpzaam en betrouwbaar.

Ik ga meteen kijken! Bedankt!!!

Het afhankelijk van wat je precies wilt. Echte hutjes op het strand zijn er volgens mij niet meer zoveel in Bali. deze zijn vervangen door resorts en villa’s. Lombok heeft misschien meer wat je zoekt, de gili eilanden en gili Nanggu Welcome lombokhotelandtravel.com - BlueHost.com

1 like

www.dreambeachlembongan.com

20 Strandhuisjes op Nusa Lembongan (half uurtje varen met Scoot vanaf Sanur), met restaurantje, zwembad en een eigen dreambeach voor de deur. Wauw! We wilden niet meer weg!

Fantastisch boutique-hotel in Ubud van mede-forumlid Dirk. Een van de fijnste hotels waar we ook zijn geweest. Zie ook alle lovende recensies op Tripadvisor en je weet genoeg. Is elke cent waard!

Veel plezier met de voorbereidingen :chin:

www.adailystay.com

Wij verhuren villa’s in Canggu. Mocht je iets anders zoeken, dan kunnen wij je daarbij helpen. Naast het verhuur van villa’s, hebben wij ook een persoonlijk reisassistent service. Wij zoeken andere accommodaties tegen lagere tarieven.

Hallo,

wij zijn in aug 2010 rond gaan reizen op eigen houtje.
Wat voor mij erg mooi was de bungalows bij candi beach.
Ze heten candy beach cottage ultieme romantiek en super eten,
op het strand.
Ook een aanrader maar wel 5 uur rijden vanaf het vliegveld is addi assri
hotel in Pemuteran wel niet een heel mooi strand maar je zit dicht bij Menjangan
eiland de mooiste snorkelplek op aarde.
Hoop dat je hier iets aan hebt wij gaan nu weer voor de 8e keer.
Veel plezier in het prachtige bali.:chin: