Bali accommodatie

Weet niet meer hoe ik er op kwam, maar ik kwam bijgevoegde foto tegen op internet. Kids zijn helemaal weg hiervan en we zouden graag in deze of een soortgelijke accommodatie willen overnachten. Heeft iemand een idee waar dit is op Bali of heeft iemand een suggestie voor soortgelijke acco’s?

Weet niet waar dit is op Bali, maar het ziet er mooi en vooral duur (pool) uit.

In Ubud heb je zo’n resort met infinity pools. Te vinden via Google, erg duur.

Afgelopen zomer was ik in Hamsa Resort in Lovina. Op m’n site staat een gave foto van het zwembad: IkReis - Tips voor het noorden van Bali: Lovina en Munduk. Los van het zwembad was het sowieso een erg mooie en perfect verzorgde locatie!

Hi hoeksie, lees net je bericht en wij zijn nu in ubud op vakantie. Zit nu bij rijasa agung voor 75 usd per nacht. Nette kamer en verder moet ik nog ondervinden daar we net aangekomen. Maar ze hebben wel een pracht zwembad met een infinity view en prachtig het dal in. Te bizar probeer een foto te posten maar wifi niet heel sterk nu vrees ik. Google ffies…ligt wel 40 min vanaf ubud centrum af maar voor ons prima nu even rust na alle drukte…en rijden hier met busje op en neer iedere dag succes

Via Wereldwijzer app

Ik weet ook niet waar dit is, maar afgelopen zomer zijn we ook naar Bali geweest.
Wij verbleven twee nachten in Sidemen (Sawah Indah Villa). Dit hotel is echt supermooi, ook met infinity pool en prachtig uitzicht!
Zou een alternatief kunnen zijn…

Hoeksie, dat is Viceroy Bali bij Ubud!

Mooi hoor, maar daar kan ik een maand van verblijven. :-))

670 euro voor de goedkoopste kamer is inderdaad niet voor iedereen weggelegd…

Haha, ik had 'm inmiddels ook gevonden, maar ook boven ons budget. Zelfs voor een enkel nachtje