Unieke locatie voor overnachting op Bali

26 september vlieg ik samen met mijn vriendin terug van Denpasar naar Nederland na een vakantie van 3,5 week. Om het speciaal en relaxed af te sluiten wil ik mijn vriendin verrassen met een mooie unieke locatie om de laatste 2 nachten door te brengen.
Mijn voorkeur gaat uit naar een locatie met een privé zwembad, en een mooi uitzicht zou ook leuk zijn.
Ik ben wel een aantal hele mooi dingen tegen gekomen, maar ik ben benieuwd of hier nog mensen zijn met mooie tips?
Ik ben bijvoorbeeld villa Bulan Madu tegengekomen (zie http://www.villa-indahmanis.com/), maar deze zit eigenlijk net boven mijn budget.
Zat te denken aan max. € 400,- voor 2 nachten. Qua locatie op Bali maakt het me niet zo heel veel uit…

Ik hoor het graag, alvast bedankt voor het meedenken!

Hoi Paulafca,

Ik ben zelf erg fan van Naya Gawana in Noord West Bali.
Zie youtube link:

Erg afgelegen en een oase van rust.
Heel anders dan de rest van Bali.
Als je van snorkelen of duiken houdt is dit ook de perfecte locatie, vlak bij Menjangan Island.
Kamers van 70 tot 150 euro p nacht.

Ik vind dit een erg leuke locatie:
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“ziFj9AWlflw” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Is een hotel met zeer leuke beachclub (Finn’s)

Iggie82, is daar ook een hotel,in de buurt?

Semara Luxury Villa Resort, a €530,- p/n. Dat is dan wel speciaal prijsje met 60% korting…[emoji6] Maar gaaf is het zeker!

Haha ja de villa’s zijn behoorlijk prijzig. Maar ook in dit gebied schieten de hotels als paddenstoelen uit de grond.
Dus misschien dat er een hotel in de buurt zit dat flinke kortingen geeft (let op in de buurt is niet echt veel te doen). Je kan een avondje naar de kecek dans in Uluwatu …

De beachclub is tegen betaling ook toegankelijk voor niet gasten. Prijs is 250.000 Rp. Hiervan kan 100.000 Rp gebruikt worden in restaurant.
Handdoeken en overige faciliteiten zijn ook inbegrepen.

Wat ook er leuk en bijzonder is: Amed. Fantastisch snorkelen en verlaten stranden vol met vissersboten.

Ik zelf heb 3 dagen in het palm garden beach resort gezeten. Een zeer klein resort (10 kamers), gerund door een zwitsers stel. Erg knus, romantisch en gezellig.
Heb op youtube even filmpje opgezocht: Palm Garden i Amed - Hotel på Bali - Stjernegaard Rejser - YouTube