Tips mooie accommodatie Bali

cheerhallo,

we zijn nu in Yogyakarta en gisteravond hebben we het schitterende openlucht optreden van het Ramayana ballet bij de Prambanan tempels gezien, echt een aanrader!.
Vrijdag gaan we naar Bali, we zijn echter nog op zoek naar een hele mooie accommodatie op Bali om een paar dagen te relaxen en het is ons nog niet gelukt die te vinden. We zoeken iets met een mooi (ver) uitzicht, rustig gelegen en de prijs mag tot +/- 100 euro per nacht per kamer zijn (goedkoper mag natuurlijk ook). Heeft iemand een tip??

Hoi!

een hele mooie accomodatie is Puri Sarawati Bungalows in Ubud. Te vinden aan de main road in Ubud, naast Cafe Lotus. Mooie Bungalows in een gezellige tuin met een heerlijk zwembad. kosten 70 dollar per nacht.

Naast de bungalows vind je cafe lotus, hier worden iedere avond opvoeringen gedaan van typische balinese dans en muziek.

De accomodatie ligt aan een drukke weg maar je merkt hier niets van, het is verder een prima utvalsbasis om per scooter het binnenland in te trekken.

succes!

Bedankt voor je reactie bkkflyer,

we zoeken iets in het binnenland niet aan de kust, met mooie verre uitzichten. We hoeven er niet heel veel te kunnen ondernemen (dus niet toeristisch) dat doen we de andere dagen van onze vakantie al. Wel vinden we het leuk om in de buurt van de lokale bevolking te zijn. Weet je misschien zo’n plek?

Ik kan je kwa accomodatie niet echt helpen want ik ken alleen accomodatie aan de kust maar vraag je wat vond je van Yoygakarta ik ben er net 1 week geleden vandaan gegaan. Vind dat zo’n leuke stad.

hoi dromer,
ga eens naar west bali pemuteran ligt wel aan zee maar dicht bij het nationaal park super.
Hotel addi Assri is een topper.
vr groet cilleke