Resort gezocht als verjaardagscadeau

Hoi,

eind juni gaan mijn vriendin en ik ruim 3 weken naar Bali en Lombok. Mijn vriendin is de dag voordat we weggaan jarig en aangezien wij altijd backpacken wil ik haar nu 2 nachtjes in een mooi resort cadeau doen. Er is online eigenlijk zoveel te vinden dat ik door de bomen het bos niet meer zie… Iemand hier tips? (Ik zoek iets aan het strand aan de oostkant van Bali, of op Lombok. In het zuiden zijn veel resorts maar dat is ons net te toeristisch denk ik, of zijn daar ook rustige plekken? Prijs: max. 150 per nacht met z’n tweeën).

alvast bedankt!

Pieter

150 euro per nacht is heel veel voor Balinese begrippen…

aangezien het ver boven mijn budget is, kan ik je niks leuks aanraden. ik denk echter wel dat je voor de luxe dingen toch aangewezen bent op zuid Bali (m.n. Sanur) en Ubud, omdat dat de plekken zijn waar de ‘rijke oudjes’ komen :slight_smile:

wil je echte rust en romantiek, dan kan ik je ook Yeh Gangga in het oosten aanraden. zelf overnacht ik daar altijd in Bali Wisate (ongeveer 30 euro voor een kamer), maar als je lekker luxe wil zijn Yeh Gangga Sari en Waka Yeh Gangga aanraders. met name die laatste is heel sjiek, met uitzicht op zee e.d.

Waar staat dat euro ?? Volgens mijn bedoeld ie 150.000 Rp dat is meer iets voor " backpackers" budget :dag: