Wij ( stel 36) gaan voor het eerst naar Bali. Twijfelen tussen alles in een boeken of gewoon los. Ik wil dan wel vlucht en accomodatie in Nederland al boeken aangezien we maar 17 dagen gaan. Dit is nieuw voor ons waar vind ik leuke nette accomodaties voor een redelijke prijs?
Het is niet nodig om accomodatie al in Nederland te boeken, misschien wel voor de 1ste nacht.
Terplaatse regelen met een leuke discount is overal wel mogelijk.
Ik ben nogal een streskip dus voor mijn gemoedsrust is het beter van te voren te boeken
Kijk eens naar Balibergvilla in Sanur, kleinschalig , word beheert door een Nederlandse vrouw. Ons lijkt het erg leuk, wij gaan 11 februari daarheen
Gr Wil .>>>
Ziet er erg leuk uit. Heb hun gemaild voor eventuele opties en kosten voor onze reis.
Bedankt voor de tip en veel plezier…
Ik ben nogal een streskip dus voor mijn gemoedsrust is het beter van te voren te boeken
Heel herkenbaar, ik reis ook altijd op deze manier, route plannen, leuke overnachtingsplaatsjes boeken van te voren.
Op deze manier heb je ook alvast heeeeel veel voorpret! Succes!
Ik zit in leuk hotelletje in Sanur. Ideaal voor de start, of vlak voor je vertrek.
Ligt vlak bij de luchthaven, vrijwel direct aan strand, en toch alle voorzieningen direct bij de hand.
Kleine huisjes in Balinese sfeer.
Prijzen inc ontbijt 250.000 a 400.000 Rp.
Kesumari
Pondok Wisata
Jln. Kesumasari no 6
Sanur Bali
Tel 62 0361 287824
Succes
Welk deel van Bali willen jullie bezoeken in 17 dagen.
Eh wij willen in ieder geval een paar dagen richting de olifanten en verder gewoon vanuit een plaats wat leuke dingen doen…
probeer 1ste nacht in Sanur. Lucia 1 of 2. Betaalbaar (in laagseizoen tussen 250.000 en 350.000 per kamer), gezellig, gezellig plaatsje, enorm lang fiets-wandelpad langs strand, en je kunt regelen dat ze je van vliegveld ophalen. Maar er is genoeg te huur in Sanur. Wij zaten zelf 8 dagen in Taman Agung. Is duurder, maar super. Met zwembaden en heel veel nederlanders die daar overwinteren. Eigenlijk geen plek voor ons, maar als laatste week van vakantie wel heel relaxed. En onze start was is Ubud, in Ubud Bungalows aan de Monkyey Forest Road. Haalden ons op van Vliegveld, was super super. Prijs 450.000 per nacht incl. ontbijt en belating (1ste week januari). Ligt heel centraal. Een plekje dat je zeker niet moet missen is Blue Star in Jemeluk bij Amed. Ligt pal aan zee. Heeft maar paar kamers en een compleet huis, en restaurantje. Schoon, vreselijk lieve mensen, maar waar niet op Bali, Zwart, beetje rommelig strand, leuk wandelen langs baai, snorkelen, duiken etc. Lekker windje vanuit zee, toen wij er waren in januari hadden we beetje te veel wind, maar t was fantastisch. Wij hadden het complete huis en betaalden (laagseizoen) 350.000 per nacht incl. ontbijt en belasting. De kamers zijn goedkoper. Maar ook hier zijn meer dan voldoende andere kamers te huur. t Is hier echt nog heel puur, ondanks toerisme dat zich vooral op duikers en zo richt. Maar bevolking leeft gewoon haar eigen leventje. Geniet ervan en laat alles over je heen komen. Wij hadden in Nederland alleen Ubud besproken.
Hallo Peggy,
Wat jammer,zo’n korte tijd naar Indonesia .
In ieder geval veel plezier.
sereh
Die prijzen zijn veeel te duur, voorveel minder kan je al heel leuk en goed overnachten in een prima hotel in Amed, Bayu Cottage’s. Fijne schone ruime kamers /ook familie kamers, prachtige ligging en gratis WIFI en zwembad. Bekijk de site maar eens, je bent gelijk verkocht zoals ik maar ik woon in de buurt dus…