Hotel in Sanur

Hallo,

Ik ben van plan samen met mijn vriend 10 dagen naar Bali te gaan en we willen ook naar Sanur. Weet iemand een goed/ leuk hotel voor ongeveer 20,- pp per nacht?

Hallo:
Kijk eens op www.balibergvilla.nl
De kosten zijn per kamer voor 2p 35€ met ontbijt
En halen en brengen van en naar het vliegveld is inbegrepen

1 like

Super bedankt! Ziet er goed uit. Ik ga meteen informeren of er plaats is.

Hoi: Eeffie
Wanneer gaan jullie naar Sanur? en hoelang, heb je nog plaats? bij balibergvilla.
Wij zijn er dit jaar vanaf 07-10-2011 voor 14 dagen bij balibergvilla.
De groetjes:…

Hoi Denhil,

Wij gaan in september naar Indonesie. We hebben van 15 september tot 22 september Oost-Java op het programma en dan met de boot naar Bali. We willen dan vanuit Lovina via Ubud naar Sanur. Maar ik ben er nog niet helemaal uit wat de beste route is dus ik weet niet of er plaats is in Baliberg villa wij zijn er dus de laatste week van september 2011. Wat raad jij aan als leuke route voor Bali? Jij bent denk ik al vaker in Bali geweest of niet? Mijn vriend wil heel graag naar het nationaal park in West-Bali.

Groetjes Eva

Hoi: Eeffie
Dit jaar is het voor de 2 keer dat we naar Bali op vakantie gaan, vorig jaar hebben we 2 weken Sawah Lovina (dat was super goed) en dan 2 weken Sanur Puri Kelepa (dat nooit meer) geweest.

De route die je schrijft ziet er wel leuk uit!

Dit jaar vertrekken we eind>>> september naar Bali, eerst 1 week bij Sawah Lovina, dan 4 nachten naar Amed (geriagirishanti bungalows), dan 3 nachten Candidasa (Anom beach) en als laast 2 weken Balibergvilla.

Zou niet te lang wachten voor Balibergvilla, want het is er wel zeer snel vol!! (vorig jaar hadden we pech)

Bel gewoon naar het NL nummer en je weet snel dat er plaats is of niet, als je een mailtje schrijft krijg je ook snel antwoordt.

Grt…

1 like

Hallo Eeffie,

wij hebben verleden jaar in het Saren Indah hotel gezeten.
Een leuk,schoon hotel,kleinschalig,naast de ingang van het apenbos.
Sorry,zit helemaal verkeerd,moet in Sanur zijn.
Het Saren Indah is in Ubud,maar misschien ook een optie?

@ Marybelle, bedankt voor de tip in Ubud. Wij willen zeker naar Ubud gaan dus wellicht dat we hier eens gaan kijken.

Je had gelijk! Baliberg zit al vol!!! Echt jammer. Maar jullie gaan 4 weken naar Bali? Gaan jullie nog excursies doen?
Groetjes Eva

Hallo: Eeffie

We doen wel wat excursies, maar dat regelen we der plaatsen,
In Lovina gaan op een morgen met een bootje naar de dolfijnen, ook gaan we een dag naar Menjangan is een heel leuk plek je kunt er ook mooie duiken maken. in Amed is het vooral duiken, (mijn man is een duiker) bij Candidasa- Anom beach is gewoon voor de rust.
Wat ook leuk is het vogelpark niet ver van Sanur, en zo zijn er nog veel leuke plekjes op Bali.
We kennen en goede gids- taxidriver Martinus Harianto [EMAIL=“balimartin2000@yahoo.co.uk”]balimartin2000@yahoo.co.uk je kunt hem gewoon en mailtje sturen in nederlands je krijg altijd zo snel mogelijk antwwoordt.
grt…

Goh, wat jammer dat Puri Kelapa niet beviel. Ik was er in 2009 en vond het er prima. Had een mooi eigen bungalowtje bij het zwembad. Zag er schoon en netjes uit. (het grote gebouw schijnt wat gehorig te zijn dus adviseer ik mensen altijd een bungalowtje en als je via Jack Tuyp (balibungalows.nl)boekt of z’n naam zegt krijg je het wat goedkoper nu €30,-) Was je er kortgeleden want ik wil over een paar weken weer heen.
(op de bonnefooi)
gr. Ingrid

Hoi:
We waren vorig jaar van 21-10-2010 tmt 05-11-2010 bij Puri Kelepa
We zatten in het groter gebouw geen bungalow
De kamer viel wel mee, maar de badkamer was gewoon vies, we kregen er soms bezoek van kakkerlakers, en de muizen zag je ook eens lopen over de balken waar je ontbijt ga eten die echt niets waard is. De bungalows waren heb ik gehoord iets beter.
We hadden geboekt via NRV ook omdat we gelijk vliegticket geboekt hebben.
Nu hebben vliegticket alleen geboekt (we vliegen met Garuda) de hotels hebben we geboekt via hun site, bij de hotels zelf, je kunt ze niet boeken via een reiskantoor.

Grt…

goh, wat jammer. De bungalows (in ieder geval de mijne) zijn dan een stuk beter en schoner. Badkamer was prima in orde.

Ik boek alleen het 1e hotel omdat ik dat lekkerder vind zo vlak na aankomst. De rest doe ik daar op de bonnefooi. Heb per plaats waar ik ongeveer heen wil iets van 3 hotelgegevens opgeschreven die me wel wat leken en bel ik daar 2 dgn. van te voren op voor plaats. (neem een ind. tel.kaart in sim-lockvrij mobieltje). In de ene plaats kan je het plots leuker vinden dan de andere en dan ben je vrij om er bijv. nog een dagje aan vast te plakken (dat had ik in Ubud). Ook kan je dan de kamer eerst bekijken voordat je beslist ook omdat je niets vooruit hebt geboekt. (vaak verschilt het zelfs per kamer dus als de een je niet bevalt maar het geheel wel, bekijk dan altijd ook even een andere kamer)

ik ben net terug uit sanur bali en heb 17 dagen in homestay little pond
gezeten en dat is zeer goed bevallen
de prijs is voor kamer met airco warm/koud water tv en internet
en klein zwembad voor de deur is 250000 rupiah
het adres is jl.danau tamblingan 19 sanur

gr fred

Zelf ga ik in 2012 een reis van 5 weken maken naar Java, Bali en Lombok.
In Sanur hebben we het plan "La Taverna"te nemen.
Succes Yvonne

Hoi Yvonne,
Bedankt voor de tip…
Groetjes