Wij gaan in september met 2 kleintjes op vakantie naar Bali.
Nu zijn wij de hele tijd gefocust op Sanur. Zijn er ook andere plekken wat aan te raden zijn?
We gaan verblijven van 16 september tm 25 september. Dus toch een lange tijd.
Is het aan te raden om op twee verschillende lokaties te overnachten.
Of kunnen wij alles ook vanuit Sanur doen?
Wij zijn geen mensen die tot laat in de nacht gaan stappen, maar avondmarkten en terrasjes zijn altijd leuk.
In Sanur willen wij in Sanur Paradise Suites verblijven.
Iemand nog andere tips?
En als het aan te raden is om nog op een andere plek te verblijven voor culturele uitstapjes dan hoor ik het graag.
Zo te lezen heeft u al besloten om in Sanur te verblijven ,in 1 van de duurste hotels daar
Uw budget laat dat toe , en ja u kunt vanuit Sanur alle trips maken , hoewel ik persoonlijk 9 dagen Sanur teveel vind, en ueberhaupt Sanur, maar dat is mijn persoonlijke mening. het Oosten en Noorden van Bali heeft ook veel te bieden , meer te bieden aan natuur en is nog overwegend authentiek. Sanur Paradise Suites ligt wel aan de snelweg ( jalan Bypass ).
Als u van drukte houd is Ubud ideaal, je kan er over de hoofden lopen , even buiten Ubud is de natuur wel mooi ( sawa’s ) maar richting Padang Bai
Candidasa-Amed is het nog authentiek evenals de omgeving van Tabanan -Bangli en Lovina, het westen van Bali is meer voor surfers.
Er is ook een nationaal park op Bali (Noord Westen) wat zeker de moeite waard is , maar met 2 kleintjes te veel van het goede geloof ik
Sanur is meer het red light district geworden de laatste jaren.
Wij komen net terug van 2 weken Sanur en hebben ons enorm vermaakt. Wij verbleven in het Kamuela resort in een Villa met eigen zwembad. Was top. Wij hebben niks gemerkt van een eventueel red light district in Sanur, maar hebben dat ook totaal niet opgezocht. Wel hebben wij genoten van de vele lekkere restaurantjes en winkeltjes aldaar. Het is vast wat toeristischer dan mening ander plaatsje in Bali. Maar ja wij verblijven in Amsterdam ook liever in de grachtengordel dan in de Bijlmer zullen we maar zeggen.
Vanuit Sanur kun je binnen redelijke tijd een heleboel excursies doen. Dus wat betreft is het ook een mooi punt om vanuit te vertrekken.