Zoveel keuzes, goed hotel in Sanur

Hey,

Ik zie door de bomen het bos niet meer. Komende zomer ga ik met mijn vriendin 4 weken naar Indonesië. Vlucht naar Bali geboekt en gaan waarschijnlijk Sulawesi en Komodo/Rincan bezoeken. De laatste 4 dagen wil ik graag in een mooi hotel in Sanur overnachten, echter is er zoveel keuze in mijn budget dat ik echt niet weet wat de beste keuze is. Dus ik heb wat advies nodig. Ik ga niet zeggen welke opties ik al heb bekeken, want ik wil graag een open en goed advies

Ik zoek dus een leuk hotel, en ik heb de volgende eisen:

Periode: 19 - 23 juli
Budget: plusminus 100 dollar per nacht (maximaal te stretchen naar 125)
Plaats: Sanur, centrum moet beloopbaar zijn
Verdere eisen:
Zwembad (of meer), aan het strand, rustig, moet er netjes (niet afgeleefd) uitzien

Ik hoop dat jullie een paar leuke hotels kunnen aangeven, die ik zelf nog niet gevonden had. En/of aan kunnen geven welke hotels in dit budget toch wel de beste keus zijn.

Wij hebben erg goede ervaringen met de club kamer in Puri Santrian. Echt genoten daar… Ligging uitstekend en van alle gemakken voorzien.

De Club kamer zit niet echt binnen het budget van 100 dollar per nacht. Betaal je sowieso incl. tax 200 dollar per nacht voor.

Andere kamers ook de moeite waard?

Check onderstaande link, daar is hij voor die periode € 126,-, maar het hele hotel is mooi opgezet, in de andere kamers ben ik niet binnen geweest maar ik kan mij niet voorstellen dat deze heel veel minder zijn. Wat je eventueel ook nog kunt kijken om alleen de kamer via OAD te boeken, dan betaal je geloof ik wel € 30,- extra. Maar soms hebben die een hele mooie korting en heb je nog een mooie prijs. Vaak op deze manier via een reisburo te boeken.

http://www.agoda.nl/asia/indonesia/bali/puri_santrian_resort.html

Is helaas ruim boven budget, want voor voor 3 nachten zou ik ruim 600 dollar betalen, dus ongeveer dubbele van mijn budget.

Maar wellicht is de standaard kamer een optie.

Hallo,

Ik zoek ook nog een hotel in Sanur voor zo’n 2 nachten ik zie inderdaad ook door het bomen het bos niet meer. Dus ik volg dit draadje ook even.

Wij adviseren onze gasten die in Sanur willen verblijven vaak het hotel “Peneeda View” aan. Ligt aan het strand, heeft 2 zwembaden, ligt in het midden van Sanur met in de nabijheid diverse cafes, restaurants en winkels.

Parigata Villas is echt top!

Groet,

Tjibbe

Je kunt kijken op www.hotelprice.nl dat is een zoekmachine die verschillende prijzen van verschillende aanbieders doorzoekt zoals o.a. agoda die genoemd word wellicht dat je zo een beter keuze kan maken binnen je budget.

De reviews gebruik ik zelf vaak om te kijken of ik er uberhaupt wel wil verblijven.

Wij verblijven dit jaar in het bali hyatt hotel in sanur. De referenties op de diverse sites lopen uiteen. You’ hate it or you love it. Je moet het toch altijd
zelf ondervinden om er een oordeel over te kunnen geven.

Hebben uiteindelijk toch gekozen voor Puri Santrian, wel een standaard kamer.

Bali Hyatt leek me ook wel mooi, maar zelfs met corporate discount van 15% nog ruim boven budget