Wij hebben de afgelopen week tickets gekocht voor Bali in juni, nu zijn we op zoek naar een leuke accomodatie niet zover van de luchthaven om in ieder gevaal de eerste dagen door te brengen.
Hoeft niet speciaal een hotel te zijn mag ook een bv een goede bed en breakfast zijn, wij hebben op deze manier al meer leuke accomodaties gevonden in Thailand (van daar woonachtige nederlanders) vandaar ook op Bali een poging…
Het is heel makkelijk (afhankelijk van je aankomsttijd) om vanaf de luchthaven DPS door te reizen naar een mooie bestemming. Zo ben je in een uur al in Ubud (rijstvelden). Ik zou zeker niet dicht bij het vliegveld blijven, zonde van de tijd en de mooie plaatsen waar je uit kan kiezen!
Wil je aan het strand zitten, dan ben je er al in een half uur vanaf het vliegveld (bijv. Kuta/ Legian). En het is maar net wat je wilt: drukte of rust.
Ik vind de site www.bali-travel-life.com leuk om te raadplegen, met name voor info over plaatsen en routes. Er staan ook accomodaties op. Heb net leuke kleinschalige accommodatie in Amed gezien. Sommige ook van Nederlanders. Succes!
Wij komen s’avonds aan (19.00) en willen eerst een paar dagen rustig aan doen in een kleinschalige accomodatie het lieft bij het strand en vandaar uit trekken we dan weer verder dus mocht er iemand zijn die een naam weet…heel graag.
Wij zijn vorig jaar een paar dagen in Sari Sanur geweest in Sanur. Een heel leuk complexje dicht bij het strand. Huisjes zijn rondom een mooi zwembad gesitueerd. Kijk maar eens op zoover naar de beoordelingen.Wij zijn er februari geweest en hebben wel ruim van tevoren geboekt want het schijnt vrij snel vol te zitten.
Hoi Fambeers,
goed vooruitzicht, in juni naar Bali. Ik wil zelf ook eind mei of begin juni voor 3 weken naar Bali maar heb nog niets geboekt. Waar heb jij de tickets geboekt, want volgens mij scheelt dat nogal in de prijs bij de diverse maatschappijen.
Groet,
Benno
vanwege eerder opgedane (hele) goede ervaringen hebben wij opnieuw tickets gekocht bij de k.l.m (rechtstreeks)
aangezien daar nu de wereld-dealweken zijn blijken de tickets niet zoveel duurder te zijn als bij anderen.
wel even goed opletten en verschillende vertrek en aankomstdagen ingeven loont de moeite !
Ook wij hebben afgelopen jaar met KLM gevlogen,wat ook ons zeer goed bevallen is.