Hello, we zijn een bende van 5 jonge gasten die in april voor een maand naar Bali vertrekken.
We hebben al redelijk wat informatie opgezocht (bezienswaardigheden, hazzards,…). Maar als we villa’s/bungalows en hotels willen zoeken, dan ‘zie je het bos niet meer door de bomen’.
We weten wel dat het nog altijd beter is om maar ter plaatse te boeken, maar toch hadden we al graag wat aanraders gekregen van mensen die er al zijn geweest.
Bij deze dus. Enkele plaatsen die echt de moeite zijn? Liefst zo goedkoop mogelijk (we zijn niet zindelijk) en met leuke activiteiten. Als iemand al in Kuta, Sanur, Seminyak,… is geweest, heb je dan op toffe plaatsen gezeten die je ons kan meedelen?
Ben de laatste 2 keer dat ik in Bali was in een huis gezeten, alleen ik had een lokaal iemand er voor laten zoeken want ik kon alleen huizen vinden voor 200 euro per nacht.
Nu dacht ik… als ik nu eens zoek en het op een website zet!
Dus heb nu 17 verschillende huizen gevonden! dus neem snel een kijkje op de website www.balirent.com en laat me maar weten als u iets nodig heeft (site wel in het engels)
Mochten er nog mensen zijn die op zoek zijn naar een woning, recentelijk heb ik er mijn weblog aan gewijd. Kijk hier maar eens: http://2live2travel.blogspot.com/
beste leden,
wij zijn pas 4 dagen aan het rond kijken op deze zeer interessante site,en met veel plezier.wij komen al vele jaren in indonesie,2 okt.vertrekken wij weer voor 6 maanden,vanaf jakarta naar medan vliegen een maandje, vanuit medan door sumatra,dan naar java3 weken,dan naar bali 1 maand,verder naar lombok door naar flores.in 1957 was ik voor het eerst in dit werkelijk eindeloos mooie land.ik was er op uitnodiging van ,boeng karno,van wie wij de opdracht kregen 3 grote films te maken,voor mij was hij een man met een enorme humor, ik ben met hem 4 dagen in zijn paleis in bogor geweest.hij vroeg mij een wandelingetje te maken door zijn tuin,daar leerde ik hem kennen als de man met humor de meest smerige moppen rolde uit zijn mond,stoppen en even kijken naar een van de meest mooie borst beelden van de mooie vrouwen die daar toen stonden,wat een man!!!misschien kom ik daar later nog wel eens op terug
ik wil ook even mijn site aan u doorgeven www.bali-today.nl
vriendelijke groet van eddie
Moet het perse in Kuta, Sanur, Seminyak zijn, wat dacht je van Ubud ? Is heel goed te doen vanuit daar naar die andere plaatsen te gaan. Zie www.gotobali.nl en vraag naar Emile; Ketut is de chauffeur aldaar en voor weinig te boeken en weet heel veel over Bali. Kuta is leuk om te shoppen maar het strand is veel te druk, Sanur is leuker (overigens was het superdeluxehotel in Sanur (Puri Santrian Club) ook helemaal te gek, maar ik kan me voorstellen dat dit voor 5 personen erg duur kan uitvallen, maar aan jullie de keus.
Succes en als je nog meer wilt weten, vraag maar raak !