Ik zoek voor de maanden november - maart 2011 een klein gemeubileerd huis te huur. Rustig met tuin. Geen a/c , wel klamboe.
Mag in de buurt van Sanur, Ubud, Batubulan zijn.
Max. 5 juta per maand. Pembantu niet perse noodzakelijk.
Alvast bedankt voor event. tips.
Heb je al iets kunnen regelen?
Groetjes!
tot nu toe via wereldwijzer geen reakties.
via andere sites wel diverse aanbiedingen maar
de huurprijzen die gevraagd worden zijn buiten
alle proporties.
heb jij eventueel een idee?
terima kasi.
Dat is jammer. Ik ben zelf pas net begonnen met zoeken. Ik vertrek in september voor minimaal 5 maanden naar Bali. Ik zal je op de hoogte houden, mocht ik ergens tegen aan lopen
kijk eens hier:
Baligen Bungalows, Penestanan Kaja UBUD BALI: Baligen Bungalows
iets gelegen buiten het centrum van Ubud, eenvoudige maar betaalbare huizen. maak wel duidelijke afspraken met de eigenaar.
Nog even wat anders,ik ben daar namelijk heel strikt in. Bali is een eiland dus dan ben je OP bali en niet IN Bali!!!
groetjes en veel succes
Alleen als jij de spaties en de leestekens correct gebruikt, OK?
Als je voor langere tijd naar Bali komt, maak je dan geen zorgen over waar je kunt verblijven. Neem voor de eerste paar dagen van je verblijf een relatief goedkoop hotel, huur vervolgens een motorfietsje, rij in de rondte en zoek naar iets dat te huur (“disewa”) staat in een buurt die je wat lijkt. Er staat HEEL veel te huur hier, van zeer goedkoop tot duizenden dollars per maand, dus iets dat jou past zit er vast wel bij.
Nou nou wat een toontje…lol2 Groeien bomen op Bali of in Bali? Graag een juist antwoord en een beetje rap ja, want ik ben daar namelijk heel strikt in :mad:.
stikt NIET geschikt voor Bali !!
Blijf aub thuis is VEEL goedkoper!
Hallo, naar aanleiding van je bericht op het forum verleden jaar had ik graag geweten of je wat betaalbaars hebt gevonden voor je lange verblijf. Mijn echtgenote en ikzelf willen in de toekomst ook graag voor langere tijd naar Bali maar de prijzen van de huizen die je op internet vindt schrikken ons af.
Indien mogelijk een antwoordje op mijn adres luc-goovaerts@pandora.be
Groeten,
Luc
Jah ik zoek een huisje voor een persoon OP Bali voor langere tijd…
Hoi,Ben nieuw hier op het forum,Over een huis zoeken op bali kan je het
beste doen als je hier op vakantie bent.Via een makelaar of anderen personen ben je veel te duur uit.Ik woon zelf in jimbaran taman grynja,groot huis met airco bvn televisie,internet grote tuin met carpool en betaal per jaar 1000 euro.Makelaars en nederlanders vragen af en toe zoveel huur dat je over een paar jaar het hele huis heb betaald.Er staan er genoeg te huur en gewoon afdingen.
Voor hoe lang heb je gehuurd en is het permanent, 1000 euro per jaar is een goede prijs.
gewoon belangstelling heb je KITAS ?
Groet Paulana
Wat is betaalbaar voor jullie, dat wil per persoon nogal verschillen.
En natuurlijk welke wensen , oppervlakte sqm, wel of geen pool, westerse buren…
Groet Paulana
hee amed ik heb een vraagje een villa te huur voor 2000 euro per maand? zuid bali?? en ook nog een bungalow voor 100 euro in de maand? kuta ofzo. kan jij mij helpen
he handoko zou jij mij ook kunnen adviseren of helpen.[EMAIL=“richarddewit2010@hotmail.com”]
Er is zojuist een email door ons naar het door u opgegeven mailadres verzonden.
Dit is inderdaad heel betaalbaar. Ik zoek namelijk een huurhuis (geen villa) gelegen dicht aan zee. Weet jij iets of evt een hint waar te zoeken?
Het beste is om toch zelf ter plaatse te bekijken wat je wilt huren. Via makelaars is het behoorlijk duur, zij zitten er zo wie zo tussen met minimaal 5%. Hou wel rekening met het feit dat het heel normaal is in Bali om vooraf de gehele huurperiode te betalen. Ofwel als je voor een jaar wilt huren, dan betaald je ook dat gehele jaar vooraf en niet maandelijks. Locale woningen zijn doorgaans redelijk goedkoop ( hou rekening met Euro 1500,- tot 2500,- per jaar) voor Villa’s met AC, zwembad en voldoende stroom om ook je computer te laten werken wordt al snel het 10 keer deze prijs gerekend.
Hoi Marja, ik heb net jullie site bekeken wow dat is niet mis zeg!!
Wat ik mij afvraag wat is /zijn jullie prijzen als je al op Bali woont ?
Wij zitten in een gigantische verbouwing die al veel te lang duurt ( 3 jaar) en ik heb de neiging zo af en toe schreeuwend weg te lopen, maar waar heen?
Vriendelijke grroeten Paulana