Wij komen op 21 - 03 -2012 op Bali wonen voor 7 maand.
We huurden via een duitse dame een huis in Lodtunduh in functie van mijn vrijwilligerswerk in Bedulu en mijn man zijn vrijwilligerswerk in Sanur.
Vanmorgen smste ze me dat ze het contract opzegt omdat ze zelf langer in Bali wil blijven. Ik ben ten einde raad! Mijn kinderen zijn al ingeschreven in scholen in de buurt van Lodtunduh, alles is betaald.
We betaalden haar 470 € per maand voor haar, betaalden reeds voorschot van 1100 €.
We hebben dus dringend een nieuw huis nodig voor ongeveer dezelfde prijs, tussen Bedulu en Sanur. Wie kan mijn helpen aan een mooi en ruim huis voor de periode van 21-03-2012 tem 19-10-2012. Zelfde prijsklasse en buurt, liefst in de rijstvelden.
Wat erg voor je.
En je geld ben je kwijt verdorrie.
Kijk even online in de Bali advertiser daar staan huizen in , ook bij Ubud -Gianyar etc.
Heb je iets gevonden wil ik wel smsen voor je. Maar betaal nooit meer vooruit ,en 470 euro is veel!!
Voor 2 -3 juta heb je al iets leuks met pool.
Bedankt dat je me wil helpen.
Ik ben echt hopeloos! Mocht je iets weten: laat het aub weten
We komen binnen 1 maand aan en we zijn met 2 kleine kindjes.
Die duitse dame zit dus nog altijd in Bali! Ik hoop dat ik haar niet tegen kom.
Hoeveel is 2-3 juta? We zoeken iets tussen de rijstvelden, tussen Bedulu en Sanur. De afstand moet haalbaar zijn om dagelijks het traject te doen Ubud-Sanur. We moeten zeker plaats hebben voor 5 personen.
Voor 7 maand dus.
1 juta is nu ca 90 euro. Vannacht heb ik de advertiser uitgeplozen maar in Ubud of Sanur niets.
Jawel 1 maar die vraagt 560 euro, moet het echt daar zijn ? ik ga even verder informeren want velen verhuren ook tijdelijk. Zodra ik wat weet lees je het hier!!!
De meeste kans om iets te vinden is in of even buiten Ubud. Maar vaak
moet je daarvoor ter plekke zijn.
Advertenties zijn te vinden buiten supermarkt Bintang en bij Bali
Bouddha.
Emile van www. gotobali.nl kan jullie wellicht ook verder helpen.
Sukses.
@ Fcochius: bedankt voor je tips.
Het probleem is: ik ben erg bang om naar Bali te komen zonder iets te hebben. We reizen met 2 erg kleine kinderen. Bovendien verwachten we 3 weken na aankomst al vrienden met een babytje op bezoek. We hebben hen logies bij ons beloofd.
Is de kans groot om daar ‘zomaar’ iets te vinden op erg korte termijn? We zouden op 1 week tijd toch iets moeten hebben.
Ik heb ondertussen ook contact gehad met de website die je me doorgaf.
We zoeken eigenlijk iets in Bedulu, Lodtunduh, Mas, Sanur, of Celuk. Ik weet niet of het aanbod daar erg groot zal zijn.
Hallo Paulana, heb je iets meer informatie over die leuke woning met pool voor 2 - 3 juta per maand? Ik heb een kennis die wil verhuizen uit Renon en op zoek is naar iets dergelijks. Hoor het graag!
Marcel,
kan jouw kennis niet zelf zoeken, heb ik ook gedaan.
Bovendien niet iedereen zoekt een luxe villa.
Jouw kennissen zijn toch allemaal weer terug naar Europa , omdat de alcohol ed zo duur is geworden
of heb ik dat niet helemaal goed gelezen destijds. :dag::vak02:
Ha ha, een paar zijn vertrokken na de laatste prijsverhoging van de drank hier maar niet al mijn kennissen zijn zuipschuiten
Hij is ook aan het zoeken naar iets geschikt via alle mogelijke manieren maar mischien heb jij gewoon kennis / informatie van iemand die voor een dergelijk bedrag zijn huis met zwembad wil verhuren maar dit niet adverteert.