Huis/villa op Bali voor een paar maanden

Hallo allemaal,

Tot nu toe heb ik veel informatie kunnen vinden over Bali…SUPER!

Blijft voor mij echter nog een vraag open:

Weet iemand een goed adres om voor een normale (lokale) prijs een huis/villa te huren voor ongeveer 3 maanden? of zeggen jullie boek een hotel voor een een/twee weken en ga op zoek bij lokale makelaars.

Alvast bedankt voor tips

Groeten Ingeborg

wat je zelf al schrijft naar Bali gaan en daar ter plekke gaan zoeken. Via de sites hier worden veel huizen aangeboden maar natuurlijk niet tegen lokale prijzen, ook denk ik dat je als Nederlanders daar in Bali gaat onderhandelen dat je ook niet de lokale prijs betaalt.
dus als je persé iets wil huren, daar iemand opzoeken een Balinees die voor jullie kan onderhandelen. het zal moeilijk zijn omdat het maar voor drie maanden is, verhuren is daar meestal op jaarcontract en vooruit betalen.
je kunt al dit gedoe vermijden en vanuit Nederland iets regelen, er zijn zat hotels die arrangementen hebben voor lang verblijf. je kunt via een touroperator b.v. verschillende hotels laten regelen,bv. in Sanur, schitterend strand, rustig, Kuta druk en hectisch veel uitgaansmogelijkheden en surfen natuurlijk.
je hebt Ubud ligt niet aan de kust, je kunt er heerlijk wandelen. Dan in het noorden Lovina met de zwarte stranden. Legio mogelijkheden.
ik heb in mijn antwoord naar Berliner wat namen van touroperators opgeschreven. wil je meer weten. laat het dan maar horen.
en nog een tip als je via een touroperator wilt boeken vraag dan bij verschillende een offerte aan. er kan weleens zomaar een enorm prijsverschil zitten inde dezelfde reis.
gr.emcee