Nieuw gerenoveerde kleine villa in Celuk, naast Batubulan. 20 minuten van
Sanur, Ubud en Denpasar. 40 minuten vanaf de luchthaven.
Gelegen in prachtige balinese tuin met uitzicht over de rijstvelden, 1 grote slaapkamer, ruim kantoor, woonkamer, keuken, grote badkamer met 2 douches, ligbad wastafel en toilet. Wasmachineaansuiting en gedeeltelijk gemeubileerd.
Huurprijs 30.000.000 IDR per jaar, ca 2500 euro. Alleen lange termijn mogelijk. Er worden twee gastenkamers voor korte termijn bijgebouwd en zullen binne ca 2 maanden klaar zijn, voor het eventueel bijhuren van gastenkamers.
dus de prijs is 30.000.000 per jaar als ik het goed begrepen heb en waar in bali ligt deze huis heb je ook wat foto’s is het gemeubileerd of niet had graag meer info verkregen over dit objekt
Dit huis ligt in Celuk zoals vermeldt, het beroemde zilversmidsdorp tussen sanur en ubud. Bali bird park ligt op loopafstand.
Gedeeltelijk gemeubileerd zoals vermeldt, een teakhouten fauteuil, band, hemelbed, keukencabinetten en vast buro en bamboe rek.
Verder gordijnen en rollos.
Er stonden nog meer meubels in het huis die we aan de eigenaar hebben gegeven en die kunnen vast weer teruggeplaatst
Dit huis is lange termijn. Vakantiehuizen kosten ca 500-750 per week.
Reken uit wat het dan per jaar kost.
Er zit geen servies en beddengoed enzo in het huis dus het is niet geschikt voor korte termijn.
Anton vraagt specifief wat deze villa voor 3 maanden kost. Geef een prijs of zeg dat je niet voor 3 maanden wilt verhuren… Dingen als borden en beddengoed zijn voor weinig ter plekke te koop, dat is het probleem niet.
ja Jenny je hebt helemaal gelijk ik ben in de buurt thailand bij kennissen en mijn vader / moederland is indonesie java maar heb veel kennissen in bali en wil er voor een periode van 3 maanden naar toe en wil dus niet huur betalen voor een jaar kost natuurlijk wat meer dan als je er voor 1 jaar veblijft wil ook gerust meer betalen natuurlijk:zon02:
Ik heb met de eigenaar gesproken en hij wil alleen per jaar verhuren.
Sorry…Bali is niet meer zo goedkoop als vroeger maar daar kom je wel achter als je weer eens langskomt…het is geen Java maar een wereldberoemde vakantieplek
volgens mij praat ik tegen iemand met een plank voor zijn kop ik vraag niet specifiek voor een goedkope onderdak maar ik wil niet betalen voor een jaar en er maar drie maanden wonen
Hallo,
Een vraagje: Die 2 gastenverblijven, mag je die dan zelf gaan verhuren aan toeristen?
Wij zijn zeer geïnteresseerd in jouw advertentie…en wel op lange termijn.
Wat zijn zowat de meeste standaardonkosten?
Wat zijn de kosten van levensonderhoud?
Alvast bedankt.
Goedemiddag,
wij zijn een Nederlands stel van 41 en wonen tot oktober in Italie. Wij beheren hier 58 mobile homes op een **** sterren camping en zijn ons nu aan het orienteren voor de toekomst. Is uw huis vanaf november te huur voor 1 jaar en hoe zit het met de verhuur van de gastenverblijven? Wij zijn erg benieuwd of er voor ons mogelijkheden zijn om te werken aldaar.
Dank voor uw reactie.
GRoeten Esther van Dijk en Robert-Jan Mertens
Het huis is zoals vermeldt al verhuurd tot 1 mei 2011.
werken in Bali is mogelijk maar alleen in functies die niet door balinezen kunnen worden uitgevoerd, alleen hogere functies dus.
Hotelletjes en restaurant genoeg die te huur worden aangeboden.
Een kennis wil tijdelijk naar Nederland en biedt zijn nederlands eetcafe te huur aan voor 2 jaar in een toeristische plaats.
Voor interesse breng ik jullie graag in contact.