Villa in Bali te huur (lange termijn)

Dank voor de info en de bemiddeling. Graag meer info over het eetcafe ( ligging, aantal couverts ed. ). Mijn achtergrond is hotelschool en zakelijk toerisme vandaar de interesse.
Esther van Dijk

Het heet cafe orange, in sanur en wordt gerund door Roger.
Schat ongeveer 20zitplaatsen plus de bar, het is dan ook een kleine zaak met mega aquarium. Ze verkopen hutspot, snitsel, nederlandse sate, frikandellen, varkenshaasje, niets sjieks maar wel smakelijk.
Ligging is prima en het rekt niet alleen nederlanders maar ook veel australische gasten en expats.

Ik zal roger voor zijn emailadres vragen dan kunnen jullie zelf mailen.
tot gauw manon

Mag het restaurant buitenlands personeel aannemen, met andere woorden: kunnen de huurders via het restaurant een KITAS aanvragen?

geen idee.
Mag ik je mailadres dan geef ik dat aan roger en kan hij direct contact met je op nemen.

mvg manon

Ik kan komend jaar niet weg.

Mijn opmerking over de KITAS was bedoeld voor de mensen die het restaurant zouden willen huren: zonder KITAS ben je nergens… Dit is nl je verblijfs/werkvergunning.

Even voor de duidelijkheid:

Een verblijfsvergunning is niet hetzelfde als een werkvergunning.
Met een verblijfsvergunning mag je niet werken in Indonesie. Een werkvergunning is apart en kost 1200dollar belasting vooruit te betalen.

Ik weet dat het niet hetzelfde is… Maar zonder de een krijg je (bij mijn weten) ook de ander niet.

Elk bedrijf mag maar een zeer beperkt aantal buitenlanders in dienst nemen, vandaar mijn graag of deze verhuuder mensen idd kan helpen met het nodige papierwerk. Anders heb je straks een bedrijf waar je niet eens mag werken - wat een ommogelijke oplevert…

Alleen een verblijfsvergunning kan wel, werken alleen kan natuurlijk niet, daar heb je gelijk in. aangezien dit geen groot bedrijf is en de eigenaar met en lokale dame getrouwd zit een kitas er denk ik niet in.

Hoeveel mensen een kitas kunnen krijgen bij een bedrijf ligt aan de waarde van het bedrijf. Stel je begint een “bv” (pt/pma) dan kan dat vanaf ongeveer 20duizend euro, maar dan kun je nooit 5 managers betalen. Stort je eeen ton dan mag dat weer wel…tjee wat zijn we leerzaam bezig.

We hebben interesse. Zijn er ook Foto’s? Vr gr Thea

Wel onhandig als de eigenaar zelf de gastenruimtes gaat verhuren i.v.m. Privicy

Hallo,
Wij wonen reeds op bali en zoeken serieus een tweede stek.
Is deE villa nog te huur en zo ja kunnen wij deze bekijken.
Wij wonen in de buurt van Negara.
Wij horen het gaarne.

Met vriendelijke groet
Henk en jacqueline