IK ZOEK: Hutjes op palen in de zee of andere bijzondere locaties (TIPS GRAAG!)

Hallo allemaal!

Ik ga backpacken in september maar wil ook 1 of 2 nachten echt op een superlocatie overnachten.

Ik hoor graag of jullie iets kennen op Bali, Lombok, Flores of de Gili’s!?

Thanks!!!

Voor hutjes op palen in de zee kun je beter naar Raja Ampat/Papua.

Er zijn echter volop mooie huisjes bij de zee, ik zou daar naar op zoek gaan.

Hi Jenny,

Wederom bedankt voor je reactie!

Ik had al geen huisjes op palen gezien de vorige keer (2011). Maar weet jij misschien andere bijzondere locaties met wat luxe of mooie uitzichten zoals bijvoorbeeld in de rijstvelden of inderdaad aan zee?

Gr!

Ben niet Jenny ,maar hier op Bali in Candidasa. Niet een mooi strand meer , maar daar zijn de huisjes-bungalows niet minder om.

Amed, Lovina, Candidesa, Pemuteran, Yeh Gangga, ook Kuta, Sanur, Legian, Semiyak… Teveel plaatsen om op te noemen met mooie accommodatie aan zee.

Wat wil je nog meer? Rust, winkeltjes, uitgaan? Zwemmen, paardrijden of duiken? Interessante tempels in de omgeving? Dat is bepalend voor je standplaats.

geheel met Jenny eens :vrede:

Hi Jenny,

Kuta, Sanur, Legian, Semiyak kom ik sowieso niet. Maar zoek echt een bijzondere locatie, ken genoeg mooie plekken maar echt bijzonder voor Bali.

Wie weet er iets dat echt bijzonder is en er met kop en schouders bovenuit steekt. Dus een ontzetten mooi uitzicht of een zeer mooi appartement/lodge of misschien iets dat heel anders is?

Tips zijn meer dan welkom!!

gr Pieter

Wat is het budget daarvoor ??? Amankila in Manggis moet heel bijzonder en mooi zijn. Willem Alexander en Maxima logeerden daar tijdens een bezoek aan Bali . :biggrin:

Hoi Indoganger,

Heb je hier al gekeken?:
http://www.spadreams.nl/goedkoop/?c=342

Hier heb ik al veel mooie reizen geboekt, en wie weet staat er voor jou ook wel iets tussen!
Het is dacht ik vooral gericht op spirituele/ wellness reizen, maar volgens mij is het niet verplicht zo’n programma erbij te kiezen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt & anders wens ik je nog veel succes op je zoektocht en een fijne reis!

Hoi Eze,

Dat ziet er goed uit, ga mij daar eens in verdiepen! Dank!

Gr Pieter

Hoi,

Wij verblijven op Bali in Munduk…daar hebben we wel een mooie accommodatie(denk ik als ik op de site kijk)…Puri Lumbung cottages…Misschien ook leuk voor jou om te verblijven…Volgens mij met een mooi uitzicht op de rijstvelden:)

Groetjes Cintsa

Thanks! Had zelf ook nog een prachtige gezien maar die doet een aanslag op mn budget; bali Viceroy in Ubud…

Maar je vraagt wel om iets wat in Indonesie nog zeldzaam is…

ik denk dat in Indonesie alles wel te krijgen is, als je er maar voor betaalt… En anders moet je concessies doen.

Misschien ga ik ook wel een dagje naar het Viceroy in Ubud. Maar voor Balinese begrippen is 170 per nacht ongeveer 10 keer zo duur als de meest luxe homestay uit mij vorige trip.

Ik heb alleen nog niemand gehoord die dus echt die huisjes in zee gevonden heeft.

Ik heb ze wel gevonden, maar niet op Bali :slight_smile:

(grapje) woonboot :biggrin:

• Updated - - -

MALEDIVEN heel mooi Kandooma resort en betaalbaar

Maar ja tis niet Bali :vissen:

Haha ja, op de hei heb je ook hutjes…:biggrin:

en hier en daar ook wel palen

Ik ga deze zomer naar Raja Ampet. Dé place-to-be voor hutjes op palen in de zee. Om financiële redenen toch maar voor hutjes op het strand gekozen, dat scheelt 100 euro per persoon per nacht…

Maar ik ben blij dat ik weer naar Indonesie ga :slight_smile: