IK ZOEK: Hutjes op palen in de zee of andere bijzondere locaties (TIPS GRAAG!)

Ana’s Homestay in de buurt van het Minanjaumeer is ook een schitterende locatie en ook op palen en je betaald zeker niet de hoofdprijs voor een bijzondere ervaring. Weg van de moderne gemakken midden in het oerwoud met een prachtig uitzicht op het meer

1 like

Lombok sengigi Puri mas resort geweldig!
Aan zee en grandioos elk huisje is anders !
Eigenaar Marcel de rijk een top man!

Amsterdam die mooie stad is gebouwd op PALEN :slapen:

Hi Yolanda,

Die schrijf ik op, thanks!

Gr Pieter

Ik heb mn spot gevonden! Het zijn dan wel geen hutjes op palen maar wel een prachtige locatie; Kanawa island, Flores!

Veel plezier!

Hoi Pieter ,
Wij gaan 15 sept voor 18 dagen naar Bali.
We verblijven in een zeer mooie villa aan zee. :zon02:

http://www.villabuddha.com/

Denk niet dit dit in Pieter zn budget past

Gedeeld met 10 personen…:biggrin:

Hallo Indoganger,

ik kan je zeker Blue Marlin Dive hotel op Gili Trawangan aanraden; vanaf Bali neem je de Gili-Cat en ben je in 2 uurtjes op het eiland; erg leuk hotel (eigenlijk meer houten huisjes). Op Bali Puri Santrian en op Lombok Puri Mas; niet goedkoop maar erg mooi, leuk en goed eten. Veel plezier met backpacken !! Indesco

PS. Hutjes op palen oftewel Balé’s heeft Indonesie niet, dan moet je echt naar de Malediven of Jamaica (ook een supereiland overigens) !!

Indonesie is groter dan Java-Bali-Lombok. :slight_smile: Verschillende resorts in Papua (Raja Ampat) zijn gebouwd op palen. Google bv. maar eens op Kri Eco resort.

Als ik op Bali ben, ga ik altijd 1 weekje naar het eilandje Nusa Penida, nauwelijks toeristische voorzieningen, geen commercie,hier vind je nog echt de Balinese cultuur in zijn oorsprong, witte en zwarte magie, lees er maar iets over en kijk maar of dit bij je past: Nusa Penida

Is dat die aardige familie , die geen geld willen aannemen voor onderdak etc ?? wel van gehoord , niet geweest

Wij vertrekken in oktober richting Java en Bali, we willen graag het gebied rondom Jakarta-Bandung-Pangandaranen Yogyakarta bezoeken, vorige keer zijn we van Yogja richting het oosten gereisd en daar de oversteek naar Bali gemaakt. Dit keer willen we graag Tanah Lot, Purah Besaki, omgeving Amed en mogelijk ook het advies van Rindubali opvolgen en een paar dagen op Nusa Penida verblijven, Als mensen nog adviezen hebben in de genoemde regio’s om zoveel mogelijk tussen de bevolking door te brengen dan lees ik dat graag, is me tot nu toe het beste bevallen.
Ik laat het weten hoe het bevallen is op Nusa Penida.

Er zaten geen dingen tussen de tips op m’n website die je aanspreken?

De wandeling met ‘I like local’ bij Jatiluwi (Tabanan) is een heel mooi voorbeeld van een project waarbij je lokaal leven ziet.

Teveel om op te noemen, ga er in oktober zeker een aantal van opvolgen, ben je trouwens nog in RI?

Ik ben nu nog in Indonesie, net aangekomen in Ubud.In oktober ben ik echter weer in NL, het kan niet altijd feest zijn :wink:

Ik ben nu nog in Indonesie, net aangekomen in Ubud.In oktober ben ik echter weer in NL, het kan niet altijd feest zijn :wink:

Veel plezier, Ubud staat ook op mijn verlanglijstje en zeg maar dat ik eraan kom:vak01: