Ari putri! Heeft mooie nieuwe kamers ! Schoon
Dichtbij het strand en de winkels. THE Griya is nieuw dus nog betaalbaar.
Bumas prijs kwaliteit !
Veel plezier!!!:foto:
To all… heeft iemand ook ervaring met appartementen en wat tips?
Alvast dank!
Er zijn wel wat apartementen maar zijn vaak van Ned of Zwitsers .
Kan je wel email geven van een man die hier veel over weet en woont
In sanur en is een Balinees. Kunt hem ook vinden op Facebook Bobby made.
Hotelkamers zijn wel vaak uitgerust met koelkast en zitje.
Parigata villa’s is erg mooi zit zelfs prive zwembadje bij.
Gr. Yolanda
16 nachten Balibergvilla? Wow ik was blij dat ik er maar 2 nachten bleef!
Goede tip trouwens: laat je was niet bij Balibergvilla doen maar laat het ergens anders doen. Balibergvilla vroeg echt de hoofdprijs voor een klein beetje was!! Nergens zo erg afgezet als daar.
We hebben er vorigjaar 14d geweest en waren goed en vriendelijk ontvangen, en 14d lekker verwent, en daarom gaan we terug naar Balibergvilla 16d En over die was het is wel bekend als je je was in een hotel laat doen dan betaal je altijd meer, en dat is niet alleen bij balibergvilla. grt…
Voor een guesthouse in Ubud kan ik het **Family **guesthouse aanbevelen.
Grote 2 persoons slaapkamer, ligbad, zitruimte met uitkijk op de vallei en een zit die uitkijkt over de tropische tuin.
Prachtige antieke balinese meubels en een hemelbed of aparte een persoons bedden.
De balinese eigenares Komang verzorgd een goed ontbijt met vers brood en gratis koffie of thee overdag.
Een computer staat gratis ter beschikking en er is gratis Wi fi, een gezellige klein restaurant en ook boeken om te lezen staan ter beschikking.
Het ligt niet ver van het centrum en heeft een goede prijs.
Een eigen goed verzorgde spa met goed personeel, na een drukke dag Ubud heerlijk voor een massage.
Het adres is Jl Suksma 39 Ubud en het E - Mail adres is: [EMAIL=“familyhouse@hotmail.co.id”]familyhouse@hotmail.co.id
Gr blankie
Wij hebben een Villa in het Noorden van Bali in de plaatst Lokapaksa - Seririt dichtbij Lovina. De villa ligt aan het strand. voor meer informatie kijk naar www.vakantievilla-bali.nl