goalaskatours.com is oplichterij!!

Ik heb zojuist ontdekt dat de website www.goalaksatours.com een frauduleuze site is. De camper die we hebben gehuurd blijkt niet te bestaan. Naar het geld dat we overgemaakt hebben via een bank in Spanje kunnen we fluiten. Opgelicht!! Trap er niet in!!

Wat naar om te horen dat je de dupe bent geworden van deze oplichters. Ik ben na een zoekopdracht op Wereldwijzer op het volgende bericht gestuit van Jurjenb; een lijst van onbetrouwbare websites waaronder goalaskatours:

Lees het hele bericht

Heb je aangifte gedaan? Zo’n organisatie moet gestopt worden! Of geef het door aan het tvprogramma ‘opgelicht’.

Als ik terug ben in Nederland ga ik zeker aangifte doen. En ik heb bij de Amerikaanse BBB de klacht gemeld. Inmiddels heb ik op internet al meer info gevonden. Ik ben zeker niet de eerste die door deze organisatie is opgelicht. Als je een camper in Canada of Amerika wilt huren moet je heel voorzichtig zijn. Er zijn inderdaad heel wat frauduleuze sites in de lucht!

Nou ik hoop dat er iets met de aangifte gedaan wordt. Gouden tip: Altijd eerst de website googlen voordat je ergens mee in zee gaat. Zo ben ik ook ooit eens voor 400 euro opgelicht door ufoflug.