Als je heel goed kan surfen dan zou de omgeving van Ulu Watu wat kunnen zijn. Ben je iets minder goed, dan is Dreamland wellicht wat. Wil je vooral ook feesten en meer keuze qua faciliteiten dan moet je in Kuta zijn
Nou, daar hoef je geen 2x over na te denken. Je zult je dan hier in Indonesie meer thuis voelen op Nias (voor de kust van Sumatra) dan op Bali, met name vanwege je vermelding dat e.e.a. spotgoedkoop dient te zijn. Nias voldoet OOK in ruime mate aan je overige eisen.
Bali kan aan de meeste van je eisen voldoen, m.u.v. de eis “spotgoedkoop”. Die tijd is in Bali al lang voorbij.
Moet altijd lachen als de eis gesteld wordt: spotgoedkoop.:slapen: Als je het ultieme paradijsje zoekt betrokkene koop dan een meter of drie sisaltouw en knoop je op…:dag:
Hi selamatpagi, selamat pagi pak. Goed he…lol2 Overigens is het typisch Nederlands: de halve wereld rond met een zo goedkoop mogelijk ticket, verblijven in een ultiem paradijsje voor een** spotkoopje**, rondreizen in een auto met chauffeur voor een prikkie enz. enz. Als het maar bijna niets kost.:chin:
Een georganiseerde reis naar Bali inclusief hotel is al goedkoop, in elk geval goedkoper dan 2 weken Zandvoort. :vak01:
Het zij zo…:chin: Maar als je altijd op je centjes moet letten is het reizen door een land als Indonesië en vooral het eiland Bali een kwelling. Men ziet daar een bule als een wandelende dompet die zo snel mogelijk geript moet worden, maar natuurlijk ben je daar zelf bij. Er zijn voorbeelden te over maar dat is weer een ander onderwerp. :nod:.
in ieder land wonen mensen die moeten leven van een beperkt inkomen maar toch gek op reizen zijn, dan is het toch vrij normaal dat je rond gaat neuzen hoe je met je beperkte budget toch zoveel mogelijk kan genieten van al het moois dat er buiten je eigen woongebied is.
En dan moet je toch ook gewoon op een forum kunnen vragen wat iets kost en waar je rekening mee moet houden,dat heeft niets te maken met gierig zijn
Nou, dat valt wel mee, toch?
't Is maar net wat je wilt. Ik betaal liever niet de hoofdprijs, maar het hoeft voor mij niet spotgoedkoop te zijn. Als ik voor een simpele&schone eigen kamer wat meer moet betalen, doe ik dat met liefde.
Dat wel, maar het woord “spotgoedkoop” klinkt in mijn oren een beetje als “voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten” en dat is dan weer anders dan iemand die gewoon niet veel geld heeft, maar wel op reis wil.
Ik kan mij niet herinneren het woord gierig te hebben gebruikt. Overigens is de suggestie van MP2036 een goede oplossing voor MoevanNL…:wereld:Nou nog eventjes zoeken naar een spotgoedkoop ticket. >>>
sorry, dat heb je inderdaad niet zo geschreven maar eerlijk gezegd denk ik wel dat je dat er mee bedoelde en ik word dat constante gezeur over Nederlanders die altjd op de dubbeltjes letten een beetje zat want ik denk dat we echt niet anders zijn dan andere mensen over de wereld die normaal met hun geld omgaan, overal mensen die een gat in de hand hebben overal mensen die altijd op ieder dubbeltje letten en misschien wel moeten letten en heeeeel veel gewone normale spendeerders.
En er is voor ieder wat wils op het prachtige eiland Bali, duslaten we daar van genieten en dit onderwerp stoppen.
Nogmaals sorry voor het woord gierig:dag:
Het is altijd weer leuk een bedankje te krijgen voor je reactie op een posting. :kus: Maar dit aan mij persoonlijk gericht mailtje van MoevanNL is toch wel bijzonder:
***Bedankt voor t verneuken van mijn forumvraag.
Heb een finacieel zware tijd gehad en zou graag op reis willen maar ben wel beperkt…
Het is wat grof, maar jij reageert zo kinderachtig op het onderwerp, zeik je het stukje over de vraag of iemand een goedkoop mooi plekje weet voor zijn of haar vakantie, heb jij daar problemen mee en vervolgens kan JIJ je paradijsje weer niet op Bali vinden , nou, paradijsjes in overvloed op Bali. Wat betreft de vraag van MoevanNL, ik ben helaas niet bekend met mooie surfplekken, maar die zullen er vast en zeker zijn, wat betreft goedkope slaapplekken, het wemelt op Bali van de guesthouses, varierend in prijs vanaf zo’n 100000 tot 300000 roepiah per nacht. Ik wens je alvast een heerlijke en ja Sumbar, goedkope vakantie toe. :zon02:
100.000 rp op Bali is niet spotgoedkoop, als je goed zoekt zul je ook voor 30,000 - 50,000 rp iets vinden.
Ik vind het behoorlijk zielig dat iemand een dergelijke PB stuurt. In dit draadje staan verschillende tips, dus hoezo verneukt? Waarom de mensen die wat nuttigs schrijven niet gewoon bedanken ipv iemand die niet iets nuttigs schrijft straffen met een PB? Ik mis een stukje fatsoen. Ikke, ikke, ikke, en de rest…
Vind je het goed Goedemorgen dat ik geen uitgebreid antwoord geef op jouw verwarverhaal. 300.000 rupiah, daar zit MoevanNL niet op te wachten gezien zijn beperkt budget. Je praat dan over €25 :dag:
Ik stel voor dat u zelf wat suggesties doet aan de vragen van MoevanNL in plaats van de bovenstaande nergens op slaande opmerking te ventileren. :chin: