Bali zomer 2010

Ik wil volgende zomervakantie met mijn gezin naar Bali. Wie kan mij vertellen waar en wanneer ik het beste goedkope vliegticktes kan bestellen. En wie kan mij vertellen waar ik het beste kan verblijven en hoe ik dat kan regelen. Moet je de accommodatie in NLD regelen of gewoon heen vliegen en daar de zaken regelen. Wie kan mij helpne.

Dank Hans

Wij zijn net terug van 4 weken Indonesiê (java en bali) Heerlijk!!!
Wij hebben vorig jaar in september tickets gekocht (hier in België zegt men dat dat het voordeligste is maar als je dan op reis praat met andere reizigers, blijken zij soms later én goedkoper geboekt te hebben. enfin, wij waren ook met 5 -gezin- en dan is het mss niet zo simpel) Wij vlogen met KLM en dat was super!!!
de accomodaties hebben wij ook van te voren geregeld en daar waren wij heel blij om want vanaf 15 juli werd het drukker en zag je heel, wat mensen op zoek naar slaapgelegenheid en daar steek je dan veel tijd in wat zonde is…
Wij hebben verschillende adresjes uit de Trotter gehaald en waren best tevreden…
Het is heerlijk reizen en onze gasten (25, 21 en 16) vonden het ook fantastisch!!
Zij zijn uitgeweest in Kuta maar hebben ook erg genoten van de rust in vb. Amed
Enfin, alvast veel plezier met voorbereiden en vraag gerust…
Linda

Hoi Hans,

je gaat toch niet alleen maar naar Bali hoop ik ? Lombok en Gili Trawangan is ook heel leuk en betaalbaar. Wij zijn in juni geweest en hebben via Malaysia Airlines de goedkoopste tickets van alle maatschappijen geboekt en het is een goede maatschappij.

Mocht je nog meer willen weten, dan hoor ik het graag.

Indesco

hoi

ik ga zelf naar Bali medio september, dit voor 2 weken, wil een weekje Singapore eraan plakken. Maar ik heb mijn tickets (retour) voor Bali al betaald, en nu ga ik kijken of ik wat kan regelen.

Ik vlieg ook met Air Malaysia, heb er nog nooit mee gevlogen en ben zeer benieuwd. Accomodatie heb ik via balivakantievillas.nl gezocht, heb een villa met privézwembad genomen. Ben uitermate benieuwd hoe het allemaal gaat bevallen.

Hoi Hans,

kijk op www.gotobali.nl en vraag naar Emile en Ketut zou je chauffeur kunnen zijn. Is een helemaal geweldig echt Balinees huisje voor een gezin (of stelletje) en niet zo duur.

Succes, Indesco

Hoi Hans,

Kijk eens op www.villatanjungmas.nl. Dit resort is van een nederlands stel. Wanneer je ze mailt kunnen ze je zeker helpen!

Succes en groetjes Cleo

Emile is overigens ook een Nederlandse Indo, maar Ketut is een echte Balinees die heel veel weet over Bali en omgeving. Indesco

Wij vliegen altijd met LTU, betaalbaar (soms nog beter via BMair reisbureau dan via LTU zelf) en fijne vliegtijden (kinderen hoeven nooit midden in de nacht op te staan, de heenvlucht is 19.00 vanaf hier, de terugvlucht heel de tijd overdag). Wij boeken een vlucht naar Bangkok, blijven daar meestal een dag of 2 en gaan dan via airasia door naar Bali.
Welke periode gaan jullie?? Wij hebben een eigen huis in Kuta dat wij verhuren vanaf € 450 per maand incl GWE. 2 slaapkamers met airco, 2 badkamers, woonkamer/keuken, eetkamer en grote prive tuin. Ik vind het fijn dat er geen zwembad naast het huis is, de kinderen kunnen dan lekker buiten spelen zonder dat je de hele tijd moet opletten. Het strand is 2 minuten lopen en op dezelfde afstand ligt een hotel waar je het zwembad tegen een kleine vergoeding (iets van 75 eurocent!) mag gebruiken, ze hebben ook wifi daar. Tegenover het huisje ligt een goedkoop en goed restaurantje, waardoor we zelf maar 1x thuis hebben ontbeten. Je rolt zo uit je bed het restaurant in, hihi!
Als je meer wilt weten, mail dan even met [EMAIL=“rschiffelers@hotmail.com”]rschiffelers@hotmail.com of bel naar 013-5436716/06-44223863

groetjes,
Daniella

Hallo HansN

Vroegboeking een optie, maar dan ruim van tevoren, had ik ook toendertijd gedaan, en het scheelde mij in de hoogseizoen ruim 4 tot 500 euro,
Maar inmiddels met de crisis zou ik ff nog bekijken omdat nu Garuda ook in Europa mag vliegen, hoe meer maatschappijen hoe meer concurrentie toch, dus ik zou zeggen struin internet af want soms zie ik goedkope tickets op mijn pc scherm