N.a.v. het voorstel van Sumbar en de suggestie van Jenny:
Het heet Carlos beach en is heel betaalbaar.:zon02:
Leuk al die suggesties van Sumatra, maar aangezien die draadje in het Bali subforum is gepost: WIL MoevanNL wel naar Sumarta?
(Ik ga de tips iig noteren voor het geval ik naar Sumatra ga… Zie http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=101741)
Kijk lekkere inkomer dat is taal die ik graag hoor van de moderne pekpekker, daarom stuur ik jou graag naar het zuiden van Lombok, daar is namelijk een plaatsje genaamd Kuta (nee niet die van Bali), hier heb je zeer eenvoudige accommodatie, simpele hutjes voor nog geen Rp 100.000 per nacht. Maar wat belangrijker is, je kunt hier ook Kitesurfen want veel wind. Ben je het hier strontbeu, wat heel goed mogelijk want voor de rest is hier niet veel te doen, dan pak jij jouw bekpekkie in en ga je zo snel mogelijk naar Gili Trawangan een klein eilandje voor de kust van Lombok. Dit is de ideale plek voor de pekpekker. Hier kan je ze vinden de mensen die geen cent te veel willen uitgegeven maar wel het echte Indonesië willen ontdekken, om dan niet verder te komen dan dat eilandje van een paar vierkante kilometer.
Ik probeer hem die kant uit te krijgen aangezien Bali nou niet echt het goedkoopste eiland is…:slapen:
Probeer eens het strand Leke op het eiland Sumbawa , gedeelte Dompu. daar is een van s werelds bese surfstanden , zijn backpakcers , is het goedkoop. Je kunt van Bali vliegen naar Dompu. Vriendelijke groet, kelapa :zon02: