cynthiaax3 : best rot dat je niet weet waar hij heen gaat maar ja als hij het weet zal hij het je vast vertellen
oow oke… hij moet volgende maand dus miss moet hij het nog te horen krijgen… heeft jou askim wel een goede plek of niet ??
jaa & hij zit op ne bureau dus dat valt heeel goed mee xD
wat zijn eigelijk jullie toekomst plannen komen jullie askims naar hier of jullie naar daar ?
cynthiaa : uhmm dat is allemaal nog zo ver weg ik zal het echt niet weten… eerst verloopig gewoon naar turkije met vakantie en kijken of het allemaal stand houd (a).
jaa ik ook nog niet eerst zien hoe het er binnen een jaar allemaal uitziet xp
maar ik zou het wel proberen om naar daar tegaan want hij ziet ht niet zitten om naar hier tekomen .
nee als het zo ver zal komen zal ik ook liever daar zijn of daar een paar maanden samen en ik dan een paar maanden alleen in nl vanwege familie enzo…
hey meiden,
dank je wel voor jullie reacties ik ben echt een doos geweest, maar ja we waren elkaar zo aan het op**len dat ik me ook niet in kon houden jullie kenne dat vast wel;)
batmaz dat ligt toch in het oosten van turkije of heb ik het verkeerd?
Ik heb gister mijn lover gevraagt en hij moet dus ook nog in dienst:( hij is bang dat hij in april eral in moet en dat zou dus ook beteken dat we elkaar lang niet gaan zien. pfffffff zit ff in een diepie.
maar ik ga altijd 3 keer in de week naar de sportschool de ene keer bbb de andere keer toestellen en de andere keer een verassing ik mag met alle lesse meedoen!
jullie nog wat leuks beleeft?!
jaa dat ligt in het oosten en mag nu in het weekend niet meer buiten omdat het tegevaarlijk is
mijn askim heeft 1 week in feb verlof gekregen omdat hij moest veranderen en dan 3 weken in juli en ze mogen hun vakantie zelf kiezen .we hadden ook nog geprobeert om hem 20 dagen vroeger naar huis tekrijgen maar dat is niet gelukt
maar kga eens gaan slapen tt morgen ! x
ooooow is het daar zo gevaarlijk bah zeg, maar gelukkig goed nieuws dat ze zelf de vakantie moge bepalen;) slaap lekker spreek je morge weer!
kus
slaaplekker ik ga ook !
sweet dreems!!!
@ chanel,
je had me trouwens een verkeerde msn gegeven denk ik haha want zij zei dast ze nog nooit hier op t forum was geweest enzo ![]()
hey ik ben nieuw op deze site ik ben een meisje van 16 bijna 17 en heb een turkse vakantieliefde het is fijn om te weten dat je met mensen kan praten die hetzelfde hebben meegemaakt…mag ik maybe je msn:dag:
missylisa: welkom bij onze forum
ja zeker leuk om over je geliefde te praten omdat we toch vaak het zelfde mee maken ben trouwens patricia ben 17 bijna 18 jaar en heb ook turkse vriend waar komt die van jou van daan en hoe hebben jullie elkaar ontmoed
goedenavond meiden
alles goed me iedereen ?
missylisa : *welkom ! *
oepssssssss sorry celine whaha wat kan ik een doos zijn! ik stuur je wel een pb hhaha
misslisa ik zit je gewoon net op het andere forum een berichtje te sture haha sorry maar welcome hier!
cynthia ja goed en met jou? lekker klaar met school?
he shit ik ben nog maar net thuis en moet eten en krijgen oma op bezoek dus daar moet ik wel ff bij zitten, hoop tussendoor een berichtje te kunnen sturen op mijn tel!!!
chika’s fijne avond!
cynthiaax3 : met mij gaat alles goed en met jullie ik ga even sporten ben over halfuur terug
hey ik ben 16 jaar en heb een jongen ontmoet in turkije alanya… waar hebb jij de jongen iontmoet en hoeveel ouder is hij dan jij en hoe oud ben jij iedereen vind het bjij mij een probleem dat hij 23 is en ik 16 maar je moet geen grenzen overschrijden daar gaat het toch om
groetjes lisa