chanel : jaa goed , jaah eindelijk
ooooh oma opbezoek veel plezier , en heb je askim al vandaag gehoord ?
patricia : jaa goed , sportse
die van mij komt uit mahmutlar…
en heb in alanya een joingen leren kennen op vakantie met mijn ma en hij is 23…
hoe heb je jouw vriendje leren kennen?
mijn probleem is mijn twijfel geweest en heb me heel veel zorgen gemaakt en hem niet vertrouwd en daar werd ie ook een beetje gek van maar we hebben nu af en toe contact via sms en hij laat dagelijks een paar keer of 6 dat verschilt mijn telefoon overghaan is dat typisch iets turks en heb jullie dat ook meegemaakt?
alleen in het begin sprak ik hem 3 maanden via sms en cam en msn en ik heb hem 3 keer gebeld maar ik durf hem nu niet meer te bellen en hij mij ook niet
we hebben wel toekomstplannen en we willen met elkaar truwen en zijn heel erg verliefd alleeen soms hebb ik het gevoel dat hij niet veel moeite wqilt doen voor mij maarja de tijd zal het wel leren denk ik…
ik ben van plan om deze zomer naar turkije te gaan maar mijn ouders gaan geen toestemming gevn en dat is het GROTE PROBLEEM
weten jullie misschien als je via internet boekt ehn ik ben 16 en ga opp vakantie met iemand van 18 en 19 word je dan betrapt of terrugestuurd op het vliegveld want als je een reis boekt moet je toestemming hebben en een formulier met de handtekening in vullen bij het reisbureau weet iemand of dit echt MOET
ik moet dit echt weten en anders kan ik er pas over anderhalf jaar naar toe
groetjes lisa!!!:vak02:
missylisa : via internet boeken weet ik het niet hoe dat juist werkt , maar in een reisbureau moeten zij de papieren tekenen omdat je nog geen 18 bent en ook een papier gaan halen op het gemeentehuis dat zij u de toestemming geven alleen tevliegen zonder hun .
missylisa : ik heb altijd al zo een papier had maar ze hebben dat nog noooit aan de douane gevraagt
echt maar heb je dat papier dan van je ouders gekrege wat voor papier en hoe oud ben je eerst hoorde ik dat ik bij het reisbureau moet laten tekenen en toen hoorde ik dat ik ook nog is langs het gemeentehuis moet gaan maar ik heb ook gehoord dat je vanaf je 12e jaar alleen mag reizen dus ik ben een beetje inde war
en trouwens nog een vraagje je moet toch op quote drukken als je reageert op het bericht van iemand en op het gewone reageren knopje toch als je zomaar een nieuw onderwerp erin wil gooien toch
ben nog nooit op een forum of chatsite geweest hihi
hoi hoi ja ik heb me vriend leren kennen op mijn vakantie 8 maanden geleden in icmeler . met dat bellen ken ik doet die van mij ook laad hij je telefoon afgaan en dan hangt weer op maar ja als dan terug belt neem niet op maar dat is gewoon even laten zien dat hij aan je denkt . over je reis boeken via internet dat kan al vanaf je 16 maar ja kan ook nog eens keer goed met je ouder praten ( ja mijne vinden het goed zeg maar tussen vriend in mij maar ook al vonden niet goed ben bijna 18 ) maar als goed is kan dat .ik ga 29 mei weer naar me ventje toe . kan ook zo zijn dat hij gewoon druk heeft of geen geld dat hij wat minder spreek want meestal voor internet moet hij naar internet cafe en dat kost geld . nou ja hoop dat je wat aan me tips heb wil meer weten ik hoor het van je anders kom keer op msn als je dat wil moet je maar door geven dan geef aan je hoop dat je beetje geholpen heb
xx patricia
missylisa : als je de naam ervoor zet is dat ook goed denkik , jaa je mag van je 12 jaar alleen reizen zonder begeleiding maar je moet wel een papier hebben van op het gemeentenhuis dat je ouders u de toestemming geven om alleen tereizen . ik denk dat het zonder dat papier niet zal lukken .
ja je hebt me wel een beetje geholpen noue eiegnlijk kan ik nu helemaal niet op vakantie gaan want me ma weet ook hoeveel ik van hem houd en heeft hem wel ontmoet maar nbiet gesproken omdat hij meestal alleen met me zijn maar me mna gaat niet tekenene en ik krijg problemen met me ouders en ruzie als ik toch ga en de vriendin waar ik mee zou gaan wil ook geen problemen met me ouders dus dat gaat niet door de vakantie
mr wat is je msn??
groetjes lisa:dag:
iedergeval bedankt maar me ouders willen niet tekenen dus het gaat hem niet worden wel heel erg om te weten want had nog wel hoop dat het zou lukken maarja je kan beter geen verwachtingen hebben zeg ik altijd maar anders valt het ook weer erg tegen
groetjes lisa:dag:
lisa : en kun je niet gaan samen mee je ouders of willen ze dat ook niet?
neej me ouders is heel erg tegne de realtie omdat hij vooral omdat hij 23 is en ik bijna 17 en hij is heel bbeschermend en me moeder is er vorig jaar al geweest en kan niet tegen de hitte :s:mad:
wel heel erg als je niet bij iemand kan zijn waar je van houd
een va de vervelendste dingen die je op kunne breken…
[EMAIL=“patriciaquist789@hotmail.com”]patriciaquist789@hotmail.com
@ missylisa,
mijn vriend komt uit alanya… en hij is ook 23… maar ik ben zelf pas 13,
en klopt, is typisch iets turks. bij mijn vriend lijkt het soms ook of ie niet al te veel moeite doet, maar is ook wel een beetje het cultuurverschil, moet je gewoon goed met hem over praten en dan maakt het al een wereld van verschil:)
missylisa : welkom op het forum, ik heb ook een vriend in turkije… heb hem leren kennen in alanya en hij is 21 en ik ben 15… mijn moeder heeft hier geen problemen mee alleen mijn vader weet hier niks van af omdat hj het niet goed zal keuren… wel vervelend dat jouw ouders er ook niks van willen hebben maar ik zal het wel proberen vol te houden om er gewoon over te praten miss gaan ze jou dan wel snappen en kunnen ze over een vakanite na denken ! ik hoop dat je hem wel snel weer kan zien…
hoe is het met de rest… nog wat van askim gehoort ??:dag:
ja heel erg bedank ja iuk hebn het er wel heelk erg moelijk mee dat ik hem niet kan zien maar zie jij hem dan wel of hoelang heb je hem niet gezien en hoe heb je hem ontmoet
groetjes lisa
en spreek je hem ook regelmatig dan mijn vriend is best wel arm en heeft geen pc en werkt voor zijn studie ene halfjaar in hotel en andere halfjaar op de markt we spreken elkaar erg onregelmatig hierdoor
missylisa : uhm ik weet ook nog niet helemaal zeker waneer ik hem weer ga zien ivm hij moet het leger in volgende maand en ik zit met exames… mijn moeder heeft wel al gezegt dat we terug gaan omdat zij ook graag kennis met hem wilt maken… ik heb hem 5 maanden en 10 dagen geleden voor het laaste gezien ik hem hem leren kennen in het hotel waar ik zat hij was daar ober… en we hebben nog steeds er goed conact via msn sms bellen enzo het ligt er een beetje aan of hij geld heeft enc.
ja ik snap het ben je dan met vriendinnen alleen gegaan zonder ouders ofzo? en welke stad zat je dan?
lisa : nee ik ben daar geweest met mijn vader en broertje, en ik zat in alanya !
welk hotel dan? ik zat in galaxy beach maybe ken ik het hotel wel hihi
krijg gelijk weer vakantie gevoel als ik erover praat