uhmmm nee jou hotel ken ik niet… ik zat in ark siet hotel haha ja dat gevoel krijg ik ook altijd…
deems : jaa goed & mejouw ? askim eventje gesproken op msn en jij ?
cynthiaa : ja gaat ook goed… beter dat je hem even lekker heb geproken ik probeerde askim te bellen maar ze tel staat uit dus morgen maar weer even proberen !
deems : ooh wat jammer dat zen tel uitstaat . wat doet hij van werk mss ?
ja idd hihi nee hij heeft geen werk ze tel zal wel gewoon op zijn ofzo =p.
jaa het zal dat wel zijn
mss over een uurtje nog eens proberen .
haha jaa =p
hey hey,
sorry dat ik nu pas weer kom, maar had tot super laat school en daarna met vriendinnen naar de mac geweest en gister bleef me oma zooo lang zitten niet normaal!
maar missylisa je mag gewoon alleen vliegen maar moet idd toestemming van 1 van je ouders hebbe! Maar ik mag ook niet hoor! mijn moeder zegt als je 18 bent is het vroeg genoeg!
maar jij dus beschermend opgevoed hoe heb je contact methem dan?
hoe ist met de andere chyka’s hier? allemaal goed? oefffffffff ik zag vanmiddag zo’n mooie jongen bij de mac… zou wel een stuk makkelijker zijn een jongen in nl. Dan heb je ook dat gezeik niet over niet moge vliegen en niet moge gaan en geen geld hoeve te sparen omdat je hem gewoon kan zien wanneer je wilt… maar ja hij is zo leuk!!!
nu ga ik gauw me bed in want me moeder gaat zo slapen en dan ziet ze t ligt van mijn beeldscherm hihihihi
truste meiden en tot morgeuh!!!
chauw de lauw
hey hey ja ik ben beschermend opgevoed maar ging alleeen met me ma op vakantie en die is wat relaxter dan me pa me pa wil me het liefst met geen jongen zien. thanx voor de info nog allemaal!:zon02:
dus jij hebt hetzelfde probleem dat je niet mag…
hoe houd je dan contact met hem en waarneer mag je hem wel zien…
mijn ouders zijn gescheiden dus daar heb ik in dit opzicht wel voordeel van
ik mis mijn mannetje echt heel erg maar ik word pas over anderhalf jaar 18 e tot die tijd spreken we elkaar via msn en sms want hij moet zijn studie ook afmaken en heeft ook weinig geld
maar hoe heb je jouw vriendje ontmoet?
ik krijg gewoon geen genoeg om hierover te praten
heb wel meegemaakt dat zo een relatie veel problemen oplevert en ik maak me zoiezo heel veel zorgen zo ben ik nou eenmaal
maar ja lijkt me leuk om van jouw te horen!!:dag:
doei doei
hey hey missylisa.
Me ouders zijn ook gescheide maar me pa weet er niks vanaf omdat hij een hekel heeft aan buitelanders…
me moeder gelukkig niet dus daarmee ging ik in de herfstvakantie naar alanya toe. Ik zat in hotel blue star leuk hotel en omdat het mooi weer nog was, was er 1 van de 2 zwembade open en daar was een bar, omdat het all in was kon je daar steeds drinke halen. Er stond zo leuke jonge achter en steeds oogcontact met hem enzo je weet toch! ook met hem gekust op een karaoke avond toen me moeder hoofdpijn had en naar bed ging joepie hahaah
we hebbe contact via msn, maar zijn phone staat egt altijd uit!
En helaas ook niet zovaak op msn:( maar goed ik weet dus niet wanneer en of ik terug kan… en dat maakt het allemaal wel vet moeilijk, soms denk ik wat ben ik aan het doen kom op chan genoeg mooie manne hier, genoeg aandagt hier, maar tog hij spookt door me hoofd!
het is wel lang he om te weten dat we ze niet kunne zien tot onze 18e ik ben pas net 16 geworde dus moet nog een half jaar langer hihih zuchttttttttt
heb jij vaak contact met hem?
deems hoe is het met jouw chyka? nog je lover gesproken?
cynthia wijfie trek jij het nog een beetje?
xceline wanneer ging jij nou ook al weer?
hihi ff nadenken wie hier nog allemaal meer zijn…
patricia jij gaat eind mei lekker naar je lover toe, spreek je hem vaak?
ik wil wel us weten hoeveel jullie gebelt worden en op msn enzo ik heb het idee dat het bij mij vet weinig is…![]()
cindyyy kom je hier niet meer omdat je bij die andere zit of ben je gewoon te druk?
nu heb ik d8 ik iedereen wel gehad ik ben nu al lekker vrij, ga om 3 uur naar school terug me vrienden ophale en dan chilleuh in de stad, dus hoop dat er nog iemand vrij is zodat we kennen kletse!
chauw de lauw!
jah als ik het zo hoor denk ik dat je duidelijk tegen hem moet zijn en vragen hoe serieus hij met je is dat ga ik mijne ook vragen spreek hem strakjes op msn als me beltegoed heb gehaald dan stuur ik een smsje dat ie op msn moet komen
ik vind dat ie te weinig met mij spreekt en dat ga ik hem duidelijk make ook
ga een afspraak met hem maken dat hij 2x paar week online gaat of een brief scchrijft
ik benn meer voor een brief want dan kan je er rustig voor gaan zitten enzo en ook omdat hij slecht engels kan doet ie het met een woordenboek erbij.ja idd soms denk ik ook zo van het was veel makkelijker geweest om hier een jongen tegen te komen maar makkelijk is niet altijd het beste :dag:
ik ga weer verder moet een baantje zoekn
doei doei
heey aha die van jou laat dus ook te weinig hore, ik denk dat ik hem ook maar us ff serieus ga prate, want ik merk dat ik tog steeds meer de bale er van krijg! maar de jouwe kan dus niet zo goed engels dat lijkt me helemaal moeilijk!
maar een brief schrijve duurt zolang voor hij r is… kan d8 ik wel 2 wkn dure ofzo.
maar naast belle smsen en msnen kan je dat natuurlijk altijd doen;)
hoelang is het gelede dat je hem nu gehoord hebt?
wat voor baantje zoek je? Ik ben net begonne bij een supermarkt, moet ik vrijdagavond en zaterdag de hele dag werke!
oja suc6!!
ik ga ff broodje doen en me huiswerk, want ik denk dat t vanavond laat word en anders is me ma niet blij. Met nog een onvoldoende erbij hihihih
chanel :ik spreek me ventje elkedag . zo iet zo op msn en als niet op msn is bel ik hem even om te vragen hoe is enz. ook sms we ook wel vaak . dus genoeg contact en als hij paar dagen weg moet dus niet op msn kan of zo iets dat zeg hij dat tegen me zo dat van af weet
goedenavond
chanel : met mij gaat alles goed en met jou ? ik hoor hem elke dag op msn en belt elke dag maar nu zit hij minder op msn omdat er nu veeel controle is enzo .
deems : askim al gebelt ?
en alles goed mee de rest en hoe was jullie dagje ?
neej joh bedoel geen brief viab post maar brief via msn
hey mr wat gaan jullie doen met valantijnsdag met je lover?
gaan jullie nog sms sturen ofzo?
in turkije word het toch niet gevierd?
doeidoei:dag:
missylisa : jaa in turkije vieren ze dat ook
ik ga niks speciaaals doen veel kunde niet doen eh .
wat is het hier stil waar zit iedereen ? xp
cynthiaax3_ : ja is echt stil van daag zeg
vind ik ook wel maar doen jullie niks voor valantijnsdag > zit over na te denken om kaart te sturen alleen weet ik niet hoelang het gaat duren voor die daar binnen is .