Gezocht: meiden onder de 18, om lekker mee te chillen over turkije lovers!!!

patricia : jaa ga morgen ook een kaartje opsturen wou hem ook nog een pakje zenden maar dat kost zoveel dus neem ik een cadeautje mee in april :stuck_out_tongue:
het duurt ongeveer 2 weekjes .

dan ga ook maar eens een kaartje kopen :wink:

misschien kun je der iets kleins bijsteken xp

ja heb ik de vorige keer ook gedaan :wink: was hij echt helmaal blij mee :smiley: had sleutelhanger gekocht waar je zelf foto’s in kon doen dus helemaal blij heb hem nu altijd bij hem haha echt super schatig

hehe heb dat nu gedaan xp

oke zal vast blij mee zijn , was die van mij ook :wink:

tis tehopen :d

wat is het hier rustig seg :stuck_out_tongue: !

deems: ik was ff dit topic aan het lezen en zag dat je ook in Ark Suite bent geweest… ik was daar ook vorige zomer haha :wink:
was daar echt erg leuk personeel en ik mis het ook echt heel erg

heey heey!

Ik heb ook mijn liefde in turkije ontmoed! Ben smoor verliefd geworden. en ben 17 jaar.
ik snap wel wat je bedoeld chanel over al die negative reacties enzo. Ken het wel. Gelukkig hebben mijn ouders zich er nu wel bij neer gelegd. Ze realizeren zich nu denk ik dat dit niet zomaar ff vakantie liefde was.
Normaal gesproken sprak ik mijn vakantieliefdes niet eens meer na de vakantie, nu al 7 maanden contact bijna iedere dag. En een behoorlijke telefoon rekening.
Maar dit heb ik er wel voor over! =D=D

vogeu : hihi ja ik vond het daar ook zo leuk… heb je der ook een liefde aan over gehouden ofniet hihi en ik hoop dat we het dan niet over de zelfde hebben =p.

verder alles goed met iedereen ?

@ Suzanne,
dat van die telefoonrekening komt me wel bekend voor hahah, maar heb pasgeleden Lib*ra aangeschaft, superhandig!
en waar komt je askim vandaan???

@ deems,
jaa gaat goed hoor met jouu :D?

@ chanel,
ik ga over 13 t/m 20 februari (VALENTIJNSDAG!!:wub:)
en van 2 augustus t/m 2 september :smiley:

en jij??

celine : hihi gelukkig met mij gaat het ook goed.

tot straks allemaal !

@ deems,
moooizo!

deems: Haha nee… had het wel heel gezellig met iemand die ook in het hotel werkte maar dat was geen ober :wink: maar wanneer was jij daar dan?

heey heey ,

deems : jaa goed en mejouw ?
celine : zo leuk met valentijn bij je askim !

@ cynthia,
hihi jaaa!!
en wanneer ga jij weer?

**celine **: 3 april tt 20 april & dan juli & aug ^^