@ cynthia,
aah dat is echt lekker, hihi
nadat ik 13 februari een weekje ben geweest moet ik maarliefst 6 maanden wachten… pffff
**celine : **heb men askim nu ook al 6 maanden niet meer gezien .
hihi oow oke… uhm in augustus ik had het der ook zo gezellig het personeel is echt geweldig daar zo lief ! wat was zijn voor letter mis ken ik hem ook wel ? waneer was jij der ? =).
@ cynthia,
en is het een beetje vol te houdenn? hihi
Ik was er ook in augustus haha!
Zijn naam begint trouwens met een D…
**celine : **je wordt dat wel gewoon op den duur , maaar nu wordt het toch eeens hooog tijd dat ik hem eens kan zieen & vast pakken xp
hihi ik weet al wie je bedoelt vervolg letter een a ?? entertainer tog voor de kinderen enzo ? de hoe veelste was je daar =).
@ cynthia,
vind het echt knap van je hihi,
ik heb hem nu 17 t/m 31 dec. voor het laatst gezien nog niet zo heeel lang geleden dus… en barst nu al vaak in huilen uit omdat ik hem zo mis haha… wordt nog wat als ik 6 maanden moet wachten…
but life is hard
celine : heb dat ook wel hoor zo dagen ,
en dan loop ik zo ambetant en weet met men zelf geen blijf meer .
Haha ja die!
Waar begint de naam van jouw liefde mee trouwens?
Ik was er vanaf 14 augustus en bleef er 12 dagen
En jij?
hey hey meide,
sorry dat ik zo onwijs lang niet geweest ben, maar ik heb ruzie gehad met me lover… hij is vreemd gegaan tenminste dat denk ik… hij kwam laatst droke op msn en noemde me niet chantal, maar linda:(:(
ik weet niet meer wat ik moet doen…
Ik sprak hem de volgende dag erop aan en hij zei dat was me ex die ik dan genoemd heb, maar ik weet het niet hij keek zo betrapt:(:(![]()
sorry als ik niet reageer op andere en dat ik ff niet zo een zin heb om over lovers te prate
ik lees nog wel bij en reageer als ik het weer trek okey meide.
Praat ondertusse maar gewoon door hoor! vind het alleen maar leuk dat jullie vanalles meemake
kisss
@ cynthia,
jaa dat is echt vervelend dan denk je, NUUUU wil ik gewoon het vliegtuig instappen haha!
@ chanel,
aaaah meis… ik hoop dat het echt gewoon alleen was omdat hij dronker was en een beetje verward, en dat alles weer goed komt… probeer er gewoon nog een keer goed met hem over te praten en of ie het wel zeker weet en zo…
nou ik hoop dat je snel weer actief bent! veel sterkteee!
hoe is het verderr met de andere meiden :)?
hey hey
met mij gaaaat weellll
mijn mannetje antwoord me smsje niet had eerst zo gevraagd kom je achter internet om me mail te beamtwoorden
zegt ie kan niet want ik zit op zomerkamp over 3 dagen ben ik terug in alanya en kan ik antwoorden want hier is geen internet cafe
dan stuurde ik hem terug voor hoelang ben je daar enzo
en toen kreeg ik geen antwoord en werd ik bezord na 4 dagen omdat ie geen antwoord gaf want hij had wel beltegooed:tssk: en hij had dus nog geen mail gestuurd
toen stuurde ik een heel bezorgd sms je dat ik uitlegde dat ik het niet leuk vond dat ie niet reageerde dit qas niet de 1e keer al een paar keer gebeurd :tssk:en toen kreeg ik later weer spijt dat ik zo gereageerd had want dan liet ik merken dat ik bang was en het dus niet vertrouwde
maar het is toch logisch dat je dan gaat denken wrm reageert hij niet?
en hij reageert nooit gelijk op smsje
eindelijk kreeg ik een smsje terug van ik zit nu op zomerkamp en kan niet weg omdat er teveel sneeuw ligt.:tssk: ik antwoord je als ik weer terug ben…
met zomerkamp bedoelt hij kamp dat hij voorbereid word op het werk in de zomer
herkennen jullie zoiets
xxxxxxxxxxxxx
lisa
mr hij denkt volgensmij zo van ik kan beter via de mail reageren is minder geld dat hij volgensmij geen moeite wilt doen:s
haha dan hebben we samen door het prak heen gelopen hihi, zijn naam begint met de e… d was ook echt een schat !
heeej heeej
chanel : probeer er nog eens goed over tepraten .
lisa : de mijne stuurt ook niet veel smsjes maar als ik hem een stuur dan antwoord hij wel altijd . het zou wel kunne dat hij denkt dat een mail veel makkelijker is en niets kost . maar zoveel geld is dat toch niet 1 smsje per dag senden om telaten weten dat alles goed gaat met hem .
ik heb er een leuke stage dag opzitten maaar heb nu wel wat hoofdpijn ![]()
had maandag een brief opgestuurd naar askim en hij heeft hem vandaag al gekregen zooo snel ! =d
@ cynthia,
zooo dat is wel snel, toen ik het op ging sturen( was wel een pakketje ) heeft het gewoon 2 weken ongeveer geduurd!!
celine : ja normaal bij ne brief ook 2 weken