Gezocht: meiden onder de 18, om lekker mee te chillen over turkije lovers!!!

hoi hoi.
ik zoek meiden van onder de 18 om mee te chilleuh. Ik ben in de herfstvakantie een weekie met mijn moeder naar alanya geweest en vet verliefd geworden op een jongen in ons hotel!!!

hij is echt vet leuk, lief, schattig en zoent geweldig hihihihi
:wub::wub:

maar mijn ma is er niet heel blij mee, lekker boeie, maar toch al die opmerkingen van haar ben ik wel ff zat!!! je weet toch!
*dus ik zat te leze en zag dat er meer meiden waren die een lover hebben dus dacht misschien is het gezellie om lekker hier te chille met elkaar:wub:
*

en effe geen wijze woorden, maar gewoon lekker verliefd
gewoon geen gezeur want dat doet mijn moeder, mijn vriendin, mijn tante en zelf mijn nederlandse lerares al:beef:

ik ben nu relaxt vrij van school en ga om 3 uur ff met vriendinnen chilleuh of naar de mac hihi
en ff langs oma, want die geeft me altijd 10 euries!!!

laterssssssssssss:kus:

Hoi Chanel, welkom op het forum!!!
Leuk dat je ook een vriendje in TR hebt!
Ik hoop dat je de meiden hier kunt vinden, (daar twijfel ik niet over), want ik begrijp dat je graag met hen wil chillen. Ik ben zelf geen 18 meer :wink: maar wel de moderator van dit subforum, dus ik zal af en toe langskomen om te lezen.
Heel veel plezier met het delen van je gevoelens met lotgenootjes!

hihi thanks bellefleurtje…moet je alles lezen wat wij schrijven?
ik hoop maar dat meiden gaan reageren, want wil zoooo graag lekker chilleuh

Haha ja TIP: http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=107 kijk bij forumregels, dus moet er wel iemand zijn die van alles op de hoogte moet zijn!

veel plezier in de stad!!!

okey er zijn dus regels hihihi ja eerst ff langs oma!!!

shit wat teleurstellend zijn er geen meiden die onder de 18 een turkse lover hebben??

Hee Chanel,
welkom!
Waar heb je hem ontmoet? En hoe?

@ chanel,
ik ben zelf 13… en hoe oud ben jij eigenlijk :)?

hooi chanel, er zijn hier best wel veel leeftijdsgenoten onder de 18 jaar ik ben zelf ook nog maar 15, ik ben vorige zomer in alanya geweest en heb daar ook iemand leren kennen… en nu nog steeds na 5 maanden contact met elkaar… en ben daar superr blij mee !

hoi cindyyy
gezellig dat je hier komt kletsen!!! ik heb s ontmoet in het hotel in alanya… en ben echt zooooo onwijs verliefd en jij vertel vertel???

oja hoe
ik was met mijn moeder in de herfst vakantie in alanya en ik zag hem daar achter de bar staan we keken elkaar aan en de hele wereld stond stil, zulke mooie ogen en lieve lach…pffffffffffffffff wat een lekker ding!!!

ooh deems ook in alanya welk hotel was jij? dus 5 mnd gelede hoe heb jij hem ontmoet dan. ja ik d8 al wel dat er jongere meiden waren en heb niks tege oudere meiden, maar ze geven toch wat ik gelezen heb onwijs veel raad en die kan ik ook van andere krijgen!

@ chanel,
ik was oook in alanya,
in welk hotel heb jij de jouwe ontmoett?

xceline ik ben 10 januari 16 geworden ooh jij bent ook echt jong, iedereen vindt mij te jong hihi heb jij daar ook zoveel last van? vooral omdat mijn lover al wat ouder is dan mij:( maar lekker belangrijk! iam in love!

xceline ik was in hotel blue star en jij?

chanel ; ik zat in het ark suiet en jij ? ik heb hem ontmoet in het hotel zelf hij was daar ober.

@ chanel,
precies… mijn askim is om precies te zijn 10 jaar ouder, en we hebben er beide totaal geen moeite mee, ook geen enkel probleem, hij heeft niet meer behoeftes, respecteert me… dus verderr gaat gewoon super, hoeveel jaartjes ouder is de jouwe dan?:slight_smile:

ooow deems dat hotel ken ik niet ik was in blue star echt veel leuke jongens, maar heb denk ik de leukste eruit gepikt hihihihihihi

@ chanel,
okee, mijne werkte niet in een hotel maar in de zomer was ik in orient palace, in oktober in blue sky en in december in sultan sipahi… en in februari ga ik naar hotel develi, en in de zomer voor een maand in appartement :slight_smile:

xceline mijn lover is 22 jaar en wij hebbe er ook geen problemen mee dus waarom de andere dan wel? pfffffffff

zoooow heeee jij bent lekker vaak geweest en ook steeds bij je lover? vinden jouw ouders het goed dan?