chanel ; haha ik ken jouw hotel ook niet… ik geloof ook wel dat ik er een hele leuk uit heb gepikt :wub:.
deems jouw vriendje werkt hij daar nog dan?
xceline waar werk hij dan, wel gaaf wilde dat ik zo vaak ging!![]()
deems hihihihi
@ chanel,
ja mij interesseert het nu ook niet meer wat anderen denken, in het begin wel maar nu luister ik er niet eens meer naar.
jaa ben inderdaad best vaak geweest, en zag mn lief dan ook elke dag… ![]()
chanel ; nee hij is nu gewoon weer thuis bij zijn ouders en gaat volgende maand het leger in… heeft jouw askim al in het leger gezeten of weet je dat niet ??
spreken jullie hem vaak?
oooooooooooooooooooooow het leger in, ik weet het eigenlijk niet, hoe lang moet hij dan? is dat nog verplicht in turkije??
cindyyy en jouw lover dan ken je hem al lang?
@ chanel,
jaa in de zomer ging ik een navelpiercing laten zetten bij black angel
en die piercer zei tegen ons; hiernaast hebben ze een bar met nederlandse eigenaren.
dus een van die bazen kwam met ons praten en die bleek uit tilburg te komen (vlakbij waalwijk, waar ik woon:)) en toen hadden we beloofd nog even wat te komen drinken, dus wij gingen dat doen… en toen werkte daar een erggg leuke jongen en we zagen elkaar eigenlijk meteen zitten haha :p… hij werkt trouwens bij de Amalia bar (gaybar…)
chanel ; ja ik spreek hem meestal wel elke dag… alleen soms ook even een paar dagen niet maar ik weet dat het goed zit dus dan maak ik me geen zorgen.
ja het leger is verplicht in turkije en het kan 15 maanden duren als het goed is…
@ chanel,
mn askim is nu nét van msn af…
spreek hem nu de laatste tijd wel vaak op msn, en anders elke dag via de telefoon sms en/of bellen :)…
en jij?
@ chanel,
jaa deems zei t al het duurt 15 maanden.
maar het ligt er ook wel een beetje aan of je askim een goede opleiding heeft gehad… dan kan het zijn dat ie 20 maanden moet en ook nog eens op een zwaardere plek (midden-turkije)
oow xceline heb je daar een piercing gezet, waar als ik mag vragen ik wil er graag 1 in mijn tong, maar me moeder heeft gezegd hem er persoonlijk uit te trekke dus w8 tot ik 18 ben;)
maar hij werkt in een gaybar wat appart, maar wel leuk en hollanders als eigenaars echt gaaf!
deems oow elke dag dat is wel vaak, ik heb hem nu al een paar dagen niet gesproken en probeer te belleuh maar krijg steeds een turkse vrouw aan de telefoon
deems die van jou moet dus over een maand 15 mnd ga je hem dan helemaal niet meer zien???
xceline moet die van jou ook nog???
als ik hem spreek ga ik het gelijk vragen!
@ chanel,
hahah ja best apart, maar ja hij heeft ook geld nodig… hij werkt daar liever ook niet, maar als hij geen andere keus heeft :p…
en die eigenaren is ook niet veel soeps moet ik zeggen… denken alleen aan het geld en verder niets
chanel ; maak je daar niet te veel zorgen om, ze zijn best wel makkelijk opzich in die dingen dus als je hem een paar dagen niet spreekt hoeft er niet altijd wat aan de hand te zijn… meestal is het gewoon btg op of telefoon ligt ergens leeg en ze kijken er niet meer naar om gewoon lekker simpel dus hihi !
chanel ; nee ik ga proberen om in mei/juni naar turkije te gaan om hem te kunnen zien… maar hij moet dat wel verlof kunnen krijgen dus ik hoop het maar, heb jij al een datum waneer je terug wilt of kan gaan ??
xceline werk is werk idd, maar wel grappig aangezien mijn turkse vrienden hier echt een hekel hebben aan ze! maar die bazen zijn dus niet echt leuk! jammer hoor!
deems ik krijg dan toch de zenuwe gelukkig vanmiddag met mijn vrienden wezen chille in de mac
maar dan kom ik thuis en blijf ik maar naar mijn telefoon kijken… maar zijn ze egt zo makkelijk?
chanel ; ja ik ken het… dat kijken naar je telefoon en maar afwachten. maar het is waar ze zijn toch best wel makkelijk in die dingen niet overdreven bedoeld maar soms kan het wel zo zijn… =p.
deems nee ik weet nog niet, ik woon bij mijn moeder en ja er is niet zoveel geld en mijn oma geeft wel geld hihi, maar ik neem aan geen ticket naar turkije!
ooo ik hoop echt dat hij dan vrij kan krijgen wat lijkt me dat moeilijk zeg, sorry niet echt om je vrolijk te maken, maar zou echt schrikken!