deems ooh ik ben dus niet de enige die naar de telefoon zit te kijke hihihi
maar jij hebt nu ook een paar dagen niks gehoord…
chanel ; ja dat is wel te snappen ik woon ook bij mijn moeder maar wij zullen ook niet elke jaar 6 x op vakantie kunnen gaan ( helaas )… maar ik hoop dat het allemaal gaat lukken en dat ik hem dan weer lekker kan zien.
ja het was ook wel even schrikken maarja wat moet dat moet !
chanel, haha nee je bent zeker niet de enige… maar ik heb nu ook sinds gister niks meer gehoord maar ik weet ook dat zijn btg op is, zijn laaste smsje was op via een vriend zijn nummer maar als ik hem bel gaat wel ze telefoon over maar ik heb ook niet het geld om hem elke dag te bellen dus ik check meestal wel even of zijn telefoon aan staat hihi :$.
idd helaas, maar dan weet je dat we niet altijd kunnen gaan, weet je vader ervan? en ik hoop ook echt dat je hem gaat zien! ik hoop dat ik mijn moeder zover kan krijgen dat we van de zomer kunnen gaan dus ik help wel mee met sparen want wil zooooo graag:)
deems: oow wel lief dat hij met een vriend zijn tel gaat smsen. hihihihi ja dat doe ik ook hoor, maar dan komt die vrouw:(![]()
jaa me vader weet er wel half van maar het boeid hem niet echt zegg maar… haha ik zal ook gewoon mee sparen hoor als ik maar naar askim kan gaan !
chanel ; ja dat voelt tog nog wel een beetje dat ie moeite doet om toch wat te laten horen… ja het is echt superr vevelend die trurkse vrouw bahh !
ik vind dit echt helemaal geweldig, weten jullie of er nog meer meiden zijn onder de 18?? ik bedoel het niet lullig hoor, maar we zitten toch in een ander deel van ons leven toch?! daarom leek het me zo leuk een eige topic te beginnen!
mijn vader haat turken dus ik ga het hem maar niet zeggen! en jij dus ook aan het sparen! hihi heb je ook een bijbaantje?
en ja echt super lief van hem ik hoop dat ik snel wat te horen krijg!!!
xceline ben je er nog?
chanel ; uhmm ja vast wel alleen ik praat altijd in het tkl deel… en daar zijn ze vaak toch wel boven de achtien verder weet ik niet of er nog meer jongeren zijn vast wel allen niet in het tlk topic ? alleen van celine en cindy weet ik het wel hihi !
ik moet heel ff mijn duits doorkijken ben zo weer terug een minuutje of 15 hihihi tot straks!
vindt je het leuk om daar te kletsen? het lijkt me niet zo fijn om altijd maar dingen te horen die je ook van je moeder enzo hoort!
oow ja dan zal ik het ook niet echt vertellen denk ik… haha nee ik ben niet aan het sparen ik heb ook geen baan.
Maar ik bedoelde dat als ik mee zal moeten sparen dat ik het dan met alle liefde zal doen hihi
chanel ; ja ik vind het daar superrr gezellig, en ik vind het ook wel leuk om te horen wat voorn advies hun hebben enzo en verder hebben we der ook gewoon lol en praten we gezellig over van alles en nog wat, en steunen we elkaar met van alles en nog wat dus tlk is van alles door elkaar heen hihi, gewoon een gemengde groep van allen leeftijden =p.
hihi oke succes met duits !
hihi en ik geloof dat celine is gaan slapen… lees ik net in een ander deel !
ben ik weer!
ooh je hebt daar dus wel lol! ja ik weet niet ik krijg zoveel advies zelfs mijn nederlandse lerares bemoeit zich ermee omdat zijn foto uit mijn agenda viel!!! ik slaap zelfs met zijn foto onder me kussen hihihi
ooh nou misschien morgen verder ik moet het ook niet te laat maken, morgen om 7 uur op bleh
wat betekend dat sterretje bij mijn naam???
haha het is maar net wat je leuk vind… hihi ik zet altijd zijn foto op me achtergrond van me telefoon… maar dat vind ik wel vervelend mensen die hun oordeel trekken van ooh woont jouw vriend in turkije en jij vertrouwt hem hoe doen ? dat soort dingen komen me wel me neus uit…
haha dat is hoeveel je post, dus al je bij de 100 zit komt er weer een sterretje bij bijvorbeeld