ja zeven uur is best vroeg, ik heb morgen lekker vrij ^^
ja echt wel en dan te horen dat hij een pedo is omdat ik net 16 ben en hij 22, maar vind ik gewoon gelul!!! hihi ik heb hem ook op mijn telefoon en op mijn screansaver hoe zo verliefd hihihi!
maar vanmiddag liepen er hele leuke turken de mac in en zag ze kijken en dan denk ik het is ook makkelijker als hij hier was! maar ja:(
ja ik ben zelf 15 en hij is 21, maar zolang wij daar geen last van hebben is der niks aan de hand je moet er gewoon voor je zelf staan en al die reactie’s negeren !
jaa het zal ook wel veel makkelijker zijn als ze hier zullen wonen,maar helaas al onze liefdes wonen in turkije ! hihi…
deems jouw vriend is dus ook ouder beter toch een beetje volwassen jongen! en nee ik probeer me er niks van aan te trekken, maar knaagt wel!
ja dat is ook zo en ik hou der ook niet van als een jongen nog zo onvolwassen is hihi… ja dat is idd zo het knaagt wel echt aan je !
oow chill lekker vrij!!!
hihihi ja man als het een jongen is van mijn leeftijd zou ik echt niet willen! is dit je eerste vriendje!!!
deems ik moet nu echt gaan slapen hoop dat er morgen allemaal meiden zijn van onze leeftijd;)
slaap lekker!!!
chanel ; ja zo ongeveer wel het gekke is ik word echt letterlijk nooit verliefd je kan hoog of laag springen maar het werkt niet… en met hem sloeg gelijk die fonk over !
slaaplekker, en tot morgen !
@ chanel,
yep, mijne moet ook nog het leger in…![]()
ja kan k me voorstellen, ik vind oook wel beetje respectloos eerlijk gezegd om een gaybar te openen in turkije… maaarja het is zoals het is hahah
@ deems,
ik was zo moe en moest nog leren enzo dus was naar bed gegaan ![]()
ff vanaf school een berichtje ik had me vet verslapen dus kon geen hallo zegge, maar ik heb les tot 4 bleh vet lang, maar ik spreek jullie later weer!
ooow xceline jouw lover dus ook dienst in, weet je al wanneer?
ja maar is wel weer eens wat anders een gaybar in turkije hihihihihi
fijne dag op school, deems fijne dag vandaag nog wat relaxt doen met vrienden?
laters!!!
@ chanel,
nee ik weet nog niet precies wanneer. ik denk volgendjaar ongeveer…
hey meiden ik weer thuis gelukkig is het maar ff fietsen vanaf mijn school;)
xceline jij weet het dus nog niet, gelukkig mag je van de zomer nog ff genieten van hem! lijkt me echt vet daar in een appartement! had je al gezegd hoelang je ging? heb ik ff gemist:(
deems hoe bevalt je vrije dag tot nu toe?
cindyyy hoe is het met jou?
zijn wij nu de enige 4 onder de 18 lijkt me sterk!
Chanel 16 en 22 kan gewoon hoor niks vreemds. Mijn askim is 19 en ik ben zelf 17! =D
We zijn nu pas 3 maanden in love!
cindy waar en hoe hebbe jullie elkaar ontmoet? en thanks ik vind er ook niks mis mee hij is gewoon een lekker ding alleen zou hij wel wat vaker van zich laten horen:(
hoi meiden zat eens even jullie verhalen te lezen ik ben nu nog 17 maar over 3 maanden word ik 18 dus ik weet niet of ik nog bij jullie groep mag ??
maar dat hoor ik later wel .
ik ben patricia heb ook een vriend in turkije wij zijn nu 8 maanden samen bijna 9 heb mijn vriend ontmoet in icmeler waar ik altijd op vakantie ga .
met een vriendin van mij .
@Patricia; welk hotel?
@Chanel: ik heb mijn vriendje ontmoet in Icmeler in een hotel. Hij was daar ober en de hele week lopen flirten en hij express langslopen en ik ook enzo en daardoor is hij zelfs bijna zn baan kwijtgeraakt. Ik vertel het gewoon even snel hoor… Laatste dag wilde hij mn msn en met me op de foto nouja ik natuurlijk helemaal in de wolken. 15 min. voordat mijn bus vertrok naar het vliegveld moest ik van een collega van hem naar mijn askim toe gaan omdat hij naar me vroeg. Toen knuffelde die me en ja je kent het wel ^^ Het afscheid was echt heel moeilijk maarja we hebben nog heel veel contact had ik niet gedacht. =D
Waarom laat jouw askim niet zoveel van zich horen dan?
@ chanel,
in de zomer ga ik voor een maand ![]()
chanel : hihi ik geniet lekker van mijn vrije dag… ga jij verder nog wat doen of ook lekker genieten van het weekend ?
patricia : jij ook helemaal in love… en al best wel lang contact leuk ! weet je al waneer je terug gaat ofniet ??