Gezocht: meiden onder de 18, om lekker mee te chillen over turkije lovers!!!

ja ik ga 29 mei weer terug zit nu met me stage die pas begin april is afgelopen dus ja :S eerst dat afronden maar hou het wel vol hoor . tuurlijk helemaal in de wolken . :smiley: en dat dan nog wel door zijn neef .

hihi dus je hebt hem door zijn neef leren kennen ? oow dus je kan hem over een paar maanden weer lekker zien, haha en gelukkig nog helemaal in de wolken !

heeejz
ik ben cynthia en heb ook een vriendje in turkije
heb hem ontmoet in side .
en we zijn al 17 maanden samen .

ja echt wel gelukkig wel hoor hebben wel eens up’s and donws maar ja heb iedereen wel eens die van mij is beetje jarloers aan gelegt maar ja ik zeg dan gewoon van je moet me vertrouwen en als me beetje ken weet je hoe ben . dus ja voor mij kan niet snel genoeg mei zijn want toch wel leuk weer te zien hoor . mis hem wel maar ja zie gelukkig elke dan .

patricia789 ik vind het leuk dat je er bent het gaat me ook niet echt om de leeftijd, maar je weet toch! als je onze leeftijd bent kijk je anders tegen dingen aan en hebben school en stage en bijbanen enzo, maar jij hebt hem via zijn neef ontmoet?

cindyyy wat leuk ook die avond gekust?? en jij dagenlijks contact dan?
ik sprak hem wel veel met de telefoon, mijn msn doet stom dus daar kan ik ff niet op een probleempje met mijn computer! maar ik bel hem en dan krijg ik die vrouw dus ik ben bang dat zijn tel kapot is en mijn computer half;)

cynthia sow he jullie zijn al lang bij elkaar hoe oud ben je als ik vrage mag en hoe heb je elkaar ontmoet??

deems ik las net opeens nog dat je schreef dat je nooit eerder verliefd was geweest en nu opeens helemaal in loveeee

wel gezellig zo he begint er al helemaal op te lijke!

ik ben 17 & hij 23
mijn oma woont in turkijee en heeft daar een zilver winkeltje
en hij werkte daar .

chyntia wat vet zeg je oma die daar woont en hij die daar werkt, ga je zeker vaak op bezoek bij je oma! maar ben je kwart turks dan of hoe zit dat?

ben nog maar 3 keer terug gegaan naar turkije omdat hij nu in het leger zit .
nene ik ben niet half turk xp ik ben ne pure belg xp
en wanneer ga jij terug nr daar of weet je het nog niet ?

meiden sorry ik moet gaan eten en om 7 uur afgesproken met een paar vrienden en moet om 9 uur sporten dus ik spreek jullie vanavond weer iig is het lekker weekend!!! yeah

oooow cynthia nog maar 3 keer, shit hij zit ook al in dienst dus, lijkt me vet lastig!
ik weet nog niet of ik terug kan, maar hoop van de zomer:):slight_smile:

chanel : smakkelijk !

chanel : ja is idd heeel lastig maar 5 maart heeeft hij eindelijk gedaan ! xD

chanel : ja echt raar verhaal ik vond mijn vriend eerst helemaal niet leuk nou ja niet leuk ik letten niet echt op hem zegmaar toen op avond doen zijn neef gezellig bij ons kwam zitten ( net als elke avond ) en me vriendin naar wc ging zij dat in eens ja toen ben ik op hem gaan letten en zo hebben wij elkaar ontmoed . want ik kwam al langer in icmeler dan hij daar was zegmaar . maar hij kwam uit het leger en kwam bij zijn neef werken (in de bar waar wij altijd kwamen ) dus wij ging daar weer heen omdat zijn neef goede vriend was , en waar nog meer mensen die wij heel goed kenden . en toen was hij daar in eens in bar en ik vond al dat hij zo veel achter me stond als ik zat en zat maar aan me haar enz maar ja ik als domme NL had daar niks achter gezocht . wel dus nou ben zijn neef heel dankbaar . en vind wel fijn dat veel familie van hem ken want hoor je ook wel eens van andere kant .hij had zelf tegen zijn neef gezecht dat hij nog nooit echt verliefd was geweest dan op mij want dee het daar voor alleen voor sex dus ja dat vertelde zijn neef gelijk aan mij . vond ik wel lief om te horen .

cynthia : zo wel leuk dat jou oma daar woont ga je der zekker nu wel vaak heen (of niet ) en waar heb je hem ontmoet . vertel eens wat meer ben wel benieuwd

patricia : heb hem voor het eerst gezıen op de luchthaven, en ja we zaten dan samen achter ın de auto, en durfden ons met moeıte aankıjken maar de verlegenheıd gıng snel over , en de vonk sloeg ook snel over, vanaf dan hebben we alle dagen samen doorgebracht, al dat we de taal nıet kenden klıkte het wel goed, en ja de dag kwam dat ik terug naar huis moest met pijn in het hart maaar hij moest zijn legerdienst gaan vevullen .

daar heb ik geluk mee gehad toen ik hem had leren kenen was hij net 3 maanden uit . vind altijd rot om weer naar huis te gaan pff vind altijd zo erg

patricia : jaa idd & wanneer ga jij terug ?

chyntiaa : wat leuk dat je oma daar ook een winkeltje heeft, dus daar heb je askim leren kennen ! hebben jullie nog wel veel contact ondanks het leger ofniet, want kunnen ze daar ook gewoon op msn komen enzo ?

patricia : ja dat is ook heel normaal de ups en de downs die kennen wel allemaal dat we wel eens een dipje hebben… maar meestal kom dat ook allemaal weer goed.

chanel : haha ja dat klopt wel mensen leuk vinden… maar ik had er eigelijk nooit zoveel zin in om een relatie te beginnen, maaaaaaaar toen kwma ik hem tegen maar dit is ook heel anders dan een relatie met iemand in nl… ik zal der gek van worden als ik iemand heel de dag om me heen zal hebben tuurlijk wil ik hem het liefste elke week zien maar het is niet anders.
veel plezier vandaag !

29 may gelukkig weer

deems : de eerst maanden heb ik hem niet veeel gehoord omdat ze dan nog in opleiding zijn
maar der na mochten ze 1 ne dag op msn komen maar dat verschilt van stad tot stad
en hij heeeft zijn gsm wat normaaal verboden is .
en hij komt nu alle dagen op msn mee zen gsm xD