cynthia : oow oke dus hij heeft gewoon zijn telefoon mee kunnen nemen… ik ben er best wel bang voor dat het contact minder word… want mijn askim moet ook het leger in over een maandje.
deems : het contact zal wel wat minder worden maaar je weet dat hij niet kan bellen en dat maakt het wel een beetje makkelijker . tis tehopen dat hij op een goede plaats zit .
ze kunnen ook betalen om op een goede plaats tezitten dan moeten ze niet gaan vechten of uren lang in de kou staan bewaken . zieje hem nog voor hij er in moet ?
heyy meiden!
ik weer terug van sporten, ben wat langer met mijn vriendin aan de bar blijven hangen lopen altijd van die mooi gespierde mannen hahahaha, altijd fijn om naar te kijke!
maar ik had net 2 min mijn lover aan de phone ik probeerde het weer voor de 3000e keer en eindelijk kreeg ik hem te pakken, wat denk je is mijn k*t batterij leeg:(:(![]()
even kijke wat jullie gescheven hebben dan kan ik daarop reageren voor ik mijn bed in stort hihihi morgen moet ik werken van 8 tot 17 uur namenlijk en s’avonds stappeuh dus moet wel optijd dit keer gaan ik ben helemaal heppy dat ik s gesproken heb!
cynthia jij dus 5 mrt een feestje!!! wel fijn dat is nu dus aftelle! je kan wel zo’n ticker doen! hihihi wanneer ga je er dan heen? of was dat 29 mei na je stage oei ik ga alles en iedereen door elkaar hale
patricia789 wat leuk dus dankzij die neef zijn jullie nu een stelletje hihihihi, maar wel een k*t streek dat hij je alleen gebruikte om het bed in te gaan!
wat een leuke manieren allemaal om elkaar te ontmoete maar ik geloof dat die achter in de auto wel het gaafst is that was ment to be!
deems aha je zag wel leuke exemplare, maar wilt hem niet altijd boven op je lip hihihihih, nou dan heb je het nu goed voor elkaar toch!
oja is ook wel handig om te zegge dat ik daar morgen voo rhet eerst ga werken ik had namenlijk een sollicitatie lopen en kreeg vanmorgen te horen dat ik een maand proef mag draaie vandaar dat ik wel wakker wil zijn hihiihihi
canel : nee dat is juist niet wat hij doet dat dee hij vroeger zeg maar toen niet verliefd was . want ik ben echt niet gelijk eerst dag met heb bed in gegaan hoor . hij zelf daar zo lief over en hij zeg ook zo van doen pas wanneer we alle bij willen bla bla dus echt teken dat hij om me geeft .
chanel :ik ga 3 april terug voor 2 weekjes ^^
hey hey!
patricia sorry ik dacht dat de neef van jouw lover je wilde versieren voor het bed! ff verkeerd begrepen!
cynthia vet lekker dat is al best wel snel! ik weet t nog niet wanneer ik kan maar ik hoop 5 juli hhaaha ik ga nog flink zeuren bij me ma!
Jeetje wat ben ik kapot zeg het is egt saai werk achter de kassa en dan zo’n muts die over me schouder meekijkt hhihi, maar goed alles voor geld voor S.
hoe is het hier verders? waarom zijn jullie niet met elkaar gaan kletse vandaag? of allemaal druk met bij baantjes?
haha ja is zaterdag he gaat bijna iedereen werken
ja zeker lijk kassa werk maar ja is geld zo als je al zegt gelukkig kijken ze bij mij niet meer achter me schouder mee werk nu al 2 jaar dus dat vast dan wel mee
of je moet in eens grote kassa verschil hebben maar ja das bijna nooit .
nou hoe is met jullie allemaal vandaag ??
en al met jullie lover gesproken ik nog niet met de mijne maar ja gaat ook altijd op zaterdag naar school dan spreek bijna nooit maar ja wie weet komt hij nog
patricia misschien word het ook nog wel leuk hoor, maar ben zoooooo moe niet normaal zeg haha ik denk dat ik straks een vet heete douche neem, want heb afgesproken te stappen! maar wat doet je lover dan voor opleiding?
ik had vandaag 3 gemiste oproepen van een turks nummer, maar wel anders dan van mijn lover, maar ik hoop dat hij me probeerde te bellen op een vriend zn phone, maar ja kon natuurlijk niet terug belle:(
zal vast nog wel leuk worden hoor is alltijd eerst even wenen . mijn vriend doet opleiding waar door hij zijn engels beter woord dus dat wel beter . denk wel dat hij proberde te bellen met tel van zijn vriend .
maar hoe oud ben jij dan ??
hey ik lekker ff geslapen en ga nu met vrienden de stad in!
patricia ik ben net 16 geworden! Ik heb verder niet meer gehoord:( krijg nog steeds voicemail,
Ooh wat goed dat je lover dat doet zeg, is alleen maar makkelijker voor jullie!
maar ik ga lekker chilleuh dus ik spreek jullie morgen middag wel weer ergens!
truste allemaal of net als mij stapse;)
hey hey meiden,
hoe is het met jullie? ook laat geworden van8?
ik had gehoopt een boel te moeten lezen dat jullie doorgegaan waren met kletsen, maar niet dus!![]()
haay chanel, hihi ik ben gister ook best wel laat gaan slapen… maar k had het niet door dat jullie hier ook aan de praat waren !
askim nog gehoort ??
hij had gister laten rinkelen met ik denk de telefoon van zijn vriend en kreeg net een vaag bericht dat hij vanavond om 0.00 uur nl tijd op msn was de rest begreep ik niet hihihi
en jij? al wat gehoord???
wat ik bedoelde net is dat zoals op tlk en ttt er de hele dag door gepraat word door iedereen en hier nie dat is wel jammer tog?
chanel : oow oke ik heb nog een smsje gehad… wel een lief smsje en ik denk hem vanaaf even bellen ! dus je moet nog even wakker blijven om hem op msn te spreken… ja dat soort dingen moeten op gang komen… komt van zelf wel !
haha denk dat iedereen beetje laad thuis was zo te zien want we komen nu weer beetje op gang . ja ik heb met mijn vriend vandaag gepraat maar zijn internet verbinding was niet optiemaal dus ja dat was wel jammer . en hij laad iedere keer me telefoon overgaan maar als terug bel neemt hij niet op ook zo vaag maar zeker teken dat hij aan denk of zo .
chanel : oke dus ja gaat pas laad slapen zo te lezen , want je vriend komt om 12 uur . nou maar hopen dat je niet te vroeg uit je bed moet .
patricia : dat kan idd een teken zijn dat ie aan je denkt !
dat hoop ik dan maar haha anders weet ik ook niet waarom hij iedere keer belt want als ik hem bel neemt hij niet op dus ja .
heyyy meide
ff vanaf school een berichie ik kon gister niet meer hier komen, want me moeder zat op msn:( te prate met een kerelllllllll pffffffff en zei maar lachen de hele tijd bah bah bah
deems jij een lief smsje gehad vertel wat stond erin of wil je dat niet zegge hihihihih kan me ook voorstelleuh hoor sommige dinge zijn prive! En ja ik heb hem eindelijk gesproken alleen deed zijn cam het niet, dus dat was wel jammer, maar hij kon mij wel zien, was wel leuk! hij zei seni çok seviyorum askim en daarna iets over kalp, dus ik zoeken ging dus over zijn hart dat ik die gestolen had hihiih nou hij die van mij ook hoor! pffffffff maar was fijn! heb je hem nog gebelt?
patricia ik heb ergus gelezen dat het betekend dat hij aan je denkt! dus dat zit wel goed, wat jammer dat jullie verbinding niet helemaal goed was, maar goed je hebt hem ff gesprokeuh en daar gaat het om!!! onze hartjes kloppen weer sneller hihihihi
cindyyy hoe is het met jou dan?
cynthia en met jou?
er was toch nog iemand??? sorry weet ff niet meer!
ik nog 14 min pauze en dan nederlands gaat dan mens weer lopeuh zeiken dat mijn lover alleen een vakantie ding is en dat ik me beter kan concentere op school aangezien ik eigenlijk in het exame jaar had moeten zitten, maar ben niet over gegaan:( bale maar is niet anders dus nog ff pauze en wat is het vet koud zeg!
ik moet tot 3.15 dan lekker vrij spreek jullie latersssssssss
chauw de lauw!