hey meiden,
zooooooooo pfffffffffffffff eindelijk weer thuis, iets later dan geplent, maar ik ben er weer!
zijn er ook nog andere aanwezig?
ik heb namenlijk een probleempje en heb aan jullie daarover een vraag!
hey meiden,
zooooooooo pfffffffffffffff eindelijk weer thuis, iets later dan geplent, maar ik ben er weer!
zijn er ook nog andere aanwezig?
ik heb namenlijk een probleempje en heb aan jullie daarover een vraag!
kom maar op met je vraag
ik ben er om te helpen als het kan dus stel hem maar kijken of je der mee kan helpen
heeeejz meiden
Eindelijk thuiss !! schooool was zo saaaai !
chanel : jaa alles goed & mejouw ? & wat is jou probleeempje ?
patricia : jij gisteren slechte verbinding had , heb ik soms ook echt zo k*t . en alles goed met jouw ?
chanel : wat is je vraag miss kunen we je helpen !
cynthiaax3 : ja echt heel iritand maar wat doe je er aan ? niks maar ja hij beld wel iedere keer maar als terug belt neemt niet op .maar ja beter dan dat je niks hoor . hoe is het met jou ?? en met je vriend natuurlijk .
mij gaat voor de rest alles prima
chanel : uhm in het smsje stond dat hij over een maand naar het leger moet, en dat we miss een maand elkaar niet kunnen sprekken… maar dat ik hem niet moet vergeten omdat hij mij nooit zal vergeten en heel veel van me houd hihi :wub:.
Sorry dat ik hier niet zo vaak kom maar vind het zo onhandig! KLets veel liever mee bij kletstopic nummer …whatever. haha. Kunnen jullie niet daarheen verhuizen (de mensen die daar niet praten)
patricia : met mij alles goed en met askim oook . hij is nu op msn xD
deeems : weet hij ook al waar hij naar het leger moet ?
oke dus lekker gezellig aan kletsen leuk hoor ![]()
patricia : & alles goed mt jou askim ?
oke hier komt mijn probleem…
ik zat gister met askim op msn en we ware zo wat aan t dollen en toen vroeg hij of hij me borsten mogt zien en dat heb ik toen gedaan, maar heb er nu spijt van, want ik weet niet waar hij was en volgens mij kan je ook foto’s nemen enzo, hebben jullie dat wel eens gedaan en hoe voelde jullie je na die tijd?
cindyyy nee ik wil daar liever niet heen, want dit soort vragen durf ik daar nooit te stelle snappie?
chanel : nog niet gedaaan , ad hij ook een cam of niet , als hij in een internetcafe zat kunnen de anderen dat denkik niet zien . maaar ik denk wel dat hij u dat nog wel zal vragen om tedoen maar dan zou ik zeggen dat je u der eig niet goed bij voelt enz en dat je het liever niet meer doet !
cynthia zijn cam deed het niet, dus ik kon niet zien of hij alleen was of niet ik denk het natuurlijk wel, moet ook vertrouwen in hem hebbe maar zit me toch niet echt lekker zeg maar! pffffffffff ja ik denk dat ik dat maar zeggeuh moet tegen hem of als hij ook zijn cam heeft aanstaan dat we het dan allebei doen ofzo???
maar nu moet ik eten en daarna sporten dank je iig voor je lieve woordjes doet me egt goed! thanks ik kom vanavond later nog wel langs!
chauw de lauw!
jaaa moest je ht allebei doen zijde natuurlijk zeker dat hij alleen is .
en ja langs ene kant moet je hem vertrouwen
smakkelijk & wat doeje van sport ?
chanel : ik ken je verhaal wel mijn vriend vraag het ook wel eens maar ik zeg altijd tegen hem vind het prima als je alleen ben maar als je in een internet cafe zit doe ik het niet want nog geen meter van hem vandaag zit iemand anders op de computer dus ja . en ja nu heb je gedaan en is gebeurt kan niet meer terug maar je moet maar zo denken je vriend zal heus niet voor gek zetten en nu ziet hij wel dat je om hem geeft en leg je gewoon volgende keer uit van alleen als jij ook doet en als je alleen bent anders niet . hoop dat je wat aan me raad heb .
cynthiaax3: ja gelukkig gaat alles goed met mij en me vriend . ook al missen we elkaar heel erg veel en we kunnen alle bij niet wachten tot 29 mei zeker omdat allebij in mei jarig zijn is toch leuk bij elkaar te zijn . maar hebben een keer echt ruzie gehad ( 2 maanden geleden ) om niks eigelijk en ja toen heb ook week niks van hem gehoort ( ik bij me zelf oke dit was het dan ) maar nee hoor komt hij in eens terug met sorry en kan niet zonder jou en wil je terug en laad nooit meer gaan bla bla .na dat toen echt goed gepraat hebben gaat alles perfect met 2 . echt super blij mee
ben er weer meiden!
haha sorry dat ik even afwezig was, hoe is het allemaal met jullie en jullie askimss?
goed en hoe is het met die van jou ??
patricia : ik kan ook niet wachten tt in april want het is zolang geleden dat ik hem nog heb gezien dooor dat stomme leger . ooooh zo leuk dan kunnen jullie samen jullie verjaardag vieren
celine : jaa alles goed en mejouw ?