ja zou zeker leuk zijn we zijn dagen al aan tellen maar dan duurt nog best lang haha ![]()
hehee ik ook , khem zo op men kast de dagen geschreven hoeveel dan er nog tegaan zijn , en ben blij als ik er een mag doorstrepen ![]()
nee ik heb op me hyves zo vakantie ding in gevuld die teld voor mij af dus das even kijen dan weet ik het moet nog 123 dagen dus mag nog even maar toen ![]()
is ook wel handig ![]()
ja schild me wat afstrepen haha niet dat je daar echt moe van word maar ja soms heb ik geen tijd voor met me school en stage enz dus ja nu kijk even dan weet het al . en jij gaat lekker in april naar je ventje . hoelang zijn jullie al bij elkaar en hoe hebben jullie elkaar ontmoet als vragen mag
jaaa soms vergeet ik dat wel eens xp wat doeje van stage ?
1 jaar & 6 maand
mijn oma heeft een winkel in turkije en hij werkte daar
& hoelang zijn jullie al samen , jij had hem ontmoet via zijn neef ofz als ik het goed heb xp
met mij gaat alles goed hoor en met askim ook,
ik ga even lerenn doeidoeii xx
ja dat klop en wij hebben nu 8 maanden . me stage is in een verzorigings tehuis ik doe opleiding verpleegkunde dus das wel leuk
celine : veeel plezier met leren
aaahn ik doe verzorging & sta nu bij bejaarden ![]()
oke dan dus doet verzorgende opleiding (doe je gewoon verzorigende of verzorgende ig ???) wou ik eerst ook doen maar met verpleegkunde 4 mag je ook later gaan hechten enz dan lijk me ook wel wat en wil later in ziekenhuis op spoed afdeling en dat gaat niet met verzorgende opleiding
gewoon verzorgende en das dan in een rusthuis maar je kan ook voort studeren voor verpleegkunde , maar ik denkik dat ik voor kleuterleidster ga verder studeren xp
ja dat is zo met verzorgende kan die richting ook op dus ja das ook leuk maar ik heb dyslexie is dat niet zo verstandig
kga eens beginnen leren
tot straks
is goed suces er mee
ja sorry voor late reactie want me vriend kwam net even een half uurtje voor me online dus ja even gepraat
is niks askimmen gaat voor alles eh ![]()
ja dat is zo haha ![]()
uuhmm ik weet het niet nog even vragen !
dit is wel een beetje lastig, ik heb dit zelf nooit gehad en askim heeft het ook nog nooit gevraagt… ik zal wel even aan hem vragen of hij in een internet cafe zat en wie daar bij waren ? want als die daar bijvoorbeeld met vrienden zat konden die ook lekker mee genieten.
je moet echt uitkijken met deze dingen want ze kunnen er wel foto’s mee maken met printscreen en die gewoon op internet zetten dus als ik jou was zal ik dit niet meer doen… want je weet het maar nooit !
deeems : het zou kunnen dat hij dt nog niet weet , de mijn heeft zen opleiding gedaan in izmir en nu zit hij in batman