ik vandaag ziek gemelt ik heb na die avond me lover niet meer gesproke… ik weet niet wat ik denke moet, ben er goed ziek van! maar ga vandaag met me vrienden naar de stad ff mijn hoofd luchte!
missy… ik snap hem niet wat bedoelt hij met zomerkamp en veel sneeuw?
hebben jullie al een valentijnskaart verstuurd? ik weet niet of ik het moet doen??
chanel : heb je hem al proberen bellen ? ik hooop voor jou dat hij snel komt opdagen ! ik zou nog wat wachten om een kaartje testuren tot wanneer je meer duidelijkheid hebt .
veeel plezier met je vrienden !
cyn ff vanaf me mobile anders is het ook zo onaardig… ja ik wil ook w88 maar zie zoveel leuke kaarten:P maar ja als die lul niks van zich laat hore dan moet ik ook niet als een puppy 8er hem aangaan tog?!
heb jij al wel een kaartje gekocht?
chanel : jaa ik heb een kaartje gekocht , idd je moet niet achter zen gat lopen , als ik jou was zou ik vandaag en de komende dagen niks meer laten horen van mij laat hem maar als eerste contact opnemen met jou
@chanel,
ja kan ik me goed voorstellen!!
hmm ik heb gisteren voor 28 euro inkopen gedaan hahaha…
een standaard met 4 fotolijstjes aan elkaar zegmaar… (waar ik zelf dus foto’s van ons 2e in ga doen) een grote kaart, chocolaatjes én een groot hart met I LOVE YOU erop
oja, ben het trouwens met cynthia eens,
gewoon eventjes ( ook al is het super moeilijk ) niets van jezelf laten horen, dan merk je meteen of het goed zit ja/nee
celine : jij vandaag 4 uur trainen .
chanel : en askim ondertussen al gesproken ?
lisa : nee hij gaat niks opsturen omdat hij in het leger zit en niet zoveel geld heeft dus krijg ik iets in april :d
hahah ja die andere liep meestal zonder schoenen als je die bedoelt maar e zat meestal boven hihi hij liep niet echt door het park heen… maar ik weet niet of ik daar naar terug gaat want hij is er dan toch niet want hij moet over 13 dagen het leger in… =(
Dan weet ik denk ik al wie je bedoeld
Aah da’s minder dat ie het leger in moet ik begrijp idd dat je daar dan waarschijnlijk niet naar toe gaat… het is dan toch heel anders
jaa idd en ik geloof dat het ook elk jaar ander personeel is als ik het goed heb begrepen… ga jij wel terug dit jaar ?
heb je nog wel eens contact met d? haha ik geloof dat die gene met wie die daar vaak was met een b begint ze wonen ook in de zelfde plaats ik zag hem een tijdje geleden op de cam samen met hem hihi =p