hahaha ja de ene keer druk de andere keer weer zo rustig… hier gaat het ook allemaal goed !
oke fijn om te horen
patricia : hier ook alles goed !
deems : en weet je askim nu al waar hij binnen moet ?
cynthia : haha hoe bedoel je binnen met het leger hij moet over 12 dagen al maar k weet niet in welke plaats…
cynthiaax3_ : fijn om te horen dat het goed gaat ![]()
deems : ja dat bedoelde ik ![]()
Haha wat grappig
echt leuk ook om dat via de cam te zien…
Ik heb geen contact meer met hem… Heb toen ook niet echt naar gegevens gevraagd eigenlijk haha
En ik wil wel graag terug maar alleen als hetzelfde personeel er weer zou zijn
maar idd volgens mij hebben ze elk jaar ander personeel
@ cynthiaa,
jaa hoor en met jou? ![]()
celine : jaa ook goed
hebben jullie toevallig faceboek
?
en als jullie willen kun je me ook nog toevoegen op msn;
[EMAIL=“xc_eline@hotmail.com”]xc_eline@hotmail.com
xx
ja ik heet patricia789 docht ik daar ook maar als je patricia quist in typ komt me ook wel te vinden hebben jullie ook wil ook graag toevoegen
weeral stomme sneeuw ! =(
heey heey meiden,
jullie lekker doorgepraat ik heb idd jullie tip gevolgd! hij heeft me 3 keer gerinkeld vanaf een ander turks nmr maar toen ik belde kreeg ik een vreemde turk aan de tel en die verstond ik niet natuurlijk dus ik zeg in ut engels is s mabey there.
s is was het antwoord. dus werke, schiet dus allemaal nie op want dit was 5 dgn terug.
maar deems jouw lover moet dus dienst in, weet je al waar hij heen moet? ik hoop niet het oosten van het land!
xceline jij gaat er al bijna heen he en wat een leuke dinge heb je voor hem mee, zal ie vast blij mee zijn!
hoe is het met de rest van de dames, idd de ene keer druk en de andere keer nix te beleve hihihi, maar goed ik ga kijke of ik weer meer tijd heb, bijna vakantie dus dat scheelt alweer!
latersssss chauw de lauw
chanel : hoi chanel met mij en me vriend gaat alles goed gister echt heel lang met hem gepraat
via mircofoon was echt leuk, dus bij ons gaat alles goed en doen jullie ook wat voor valentijn mijn kaartje is al op de post dus ja hope dat op tijd is maar 2 weken moet hij er toch zijn of niet dan
patricia : had het mijne maandag opgestuurd en hij had het diene vrijdag al ging echt snel deze keer ![]()
chanel : met mij gaat alles goed en met askim ook deed deze week ook wat verveelend ![]()
chanel : ja helaas al over een paar dagen… ik weet nog niet welke deel van het land dat moet ik allemaal nog vragen maar negen van de tien keer snapt ie het niet hihi maar dan maar een turks smsje sturen met hoe en waar =p.
oww dat is best wel kut dat je askim niet te pakken kan krijgen… ik hoop dat je hem snel weer kan spreken en dat het weer allemaal goed komt.
ik zal jullie ook even toevoegen op facebook xx
heej heeej
men bus was van morgen 35 min telaaat grrr wat was het koud !
& hoe is het met jullie ?
mijn facebook : Facebook - log in or sign up
mijn dag was lekker had een vrije dag , gister avond lekker met me ventje ziten praten , en vandaag me moeder huis schoon gemaakt
dus lekker bezig geweest .wel kut dat je bus te laad was :S kon net zo goed nog even thuis blijven maar ja wat doe je er aan leven de winter
ooh vandaag ook al vrijaf zo leuk ! jaa laaat de zomer maar beginne ze =D