Gezocht: meiden onder de 18, om lekker mee te chillen over turkije lovers!!!

morgen naar Alanyaaaaaaaaaaaaaaa:wub:

**goedenavond **

amaaai wat is het hier rustig !

celine : veeel plezier en geniet ervan en een goede vlucht !!!

@ cynthia,
dankjewellllll :smiley:

xcelinee : he meid weet niet als je al weg bent maar heel veel plezier :wink: en geniet er maar van jou en je vriend samen xx patricia

goedenavond meiden

alles goed met iedereen ? ik ben wat ziekjes .

**Happy Valentine’s Day voor iedereen ! **

damess, hoe is jullie valentijnsdag geweeest? :slight_smile:

heejz heeejz

celine : goed maar het zo nog vele beter geweest zijn moeste we samen geweest zijn :stuck_out_tongue:
en alles goed met jou en askim ? ooooh ik zie 11 maanden staan waren het er geen 6 of ben ik mis ?

chanel : alles nog goed met jou ? & askim al ondertussn gehooord ?

& waar zitten de andere meiden allemaal ? :stuck_out_tongue:

@ cynthiaa,
jaa alles gaat goed tussen askim en mij, hij komt nu naar mn hotel (is net klaar met werken),
en klopt… nog 6maanden… maar de teller liep nu door van nu zegmaar alleen dan volgend jaar en dat is precies over 11 maanden en zoveeel dagen hahaha

celine : aah leuk om tehoren dat alles goed gaat geniet er nog maaar van !

waaar zit iedereen toch ? :stuck_out_tongue:

haha het is hier idd erg rustig ?

dood hier idd hhaha,
allesgoed met iedereen?

hey hey meide

*sorrrrrryyyyyyyyyyyyyyy dat ik jullie verwaarloost heb! maar zoals k wel verwacht had het is over tussen mij en s…:frowning: *
ik heb het zelf uitgemaakt, want ik hoorde nooit wat van hem en op een avond heb ik gebelt en gezegd of je belt me deze week elke dag of het is over!!!
hij zei oke askim wat jij wilt… nou de eerste avond rinkelde hij de 2e avond ook en daarna nie meeer:(:frowning: dus ja ik heb gezegd dat het over is… ik weet niet goed meer wat ik doen moet ik wil hem niet kwijt, maar ben ik dat al???

nu lekker vakantie het nadeel alleen nog meer tijd om na te denken pfffffffffffff
xceline hoe was je vakantie?
meiden jullie askims nog wat gedaan met valentijN???

hebben jullie ook allemaal vakantie?
nou chau de lauw

heeejz

chanel : toen je het had gezegt dat het over was heeft hij nog 2 keer laten rinkelen heb je toen nog opgepakt of niet ? met valentijn niets speciaals gedaan maaar we vieren het in april =D neee ik had vorige week vakantie dus vandaaag terug schoool bahhh:p
celine : hahaa zeg dat wel dat het ier dood is . En hoe was het nog bij askim eigelijk ?
deems : alles goed met jou ? en is je askim al in het leger of nog niet ?

@ chanel,
aah meis toch… dat is niet zo fijn… spreek je hem nog wel gewoon of hebben jullie nu beetje ruzie? let us knoww

@ cynthia & chanel,
bij askim was het echt super leuk, hebben paar ups en downs gehad maar daardoor elkaar wel beter leren kennen :slight_smile:

heey meiden ja sorry dat ik jullie heb verwaarloost maar ik had een beetje druk dus van daar stage tehoren gekregen dat ik geopeneerd moet worden 24 maart dus van daar had beetje druk aan me hooft .

chanel: wat klote dat het uit is tussen jullie hoe is eigelijk precies gebeurt hij belde maar 2 dagen ipv de hele week ?? hebben jullie ruzie of praten jullie nog wel met elkaar ?? . echt vet klote en snap echt dat je nu terug wil toen bij mij uitwas met me vriend kon ik ook wel kop tegen muur slaan maar ja dat was zijn keuze toen, alleen na week toen ik geacceterd had kwam hij terug :S nou meid hoop echt dat jullie miss kunnen bij leggen ( want nu ziet hij wel als je iets zeg dat je echt meend en niet zo maar iets zeg )
cynthiaax3_: hoi cynthiaa mijn valentijn was wel leuk hebben lekker met 2 aan tel gehangen en beetje gepraat enz , hoe is veder met die van jou ?? en is echt stil hier maar ja ik was tijdje ook niet dus ja .

deems: he meid is hier zeker stil maar kan zelf mee mee praten ik ben ook bijna 2 weken niet geweest . maar alles goed met jou en je vriend ??

xcelinee: wat fijn om te horen dat je vakantie leuk was jammer van die up’s and downs maar ja dat blijf je hebben in relatie zou toch allemaal goed gaan dat kan toch niet :wink:

@ patricia,
jaa precies, nu is alles ook gewoon weer goed uitgepraat en zijn we weer gewoon met een schone lei begonnen :wink:
waaraan moet je geopereerd worden??? :o

Iedereen een fijne dag!

heeejz

patricia : goed volgende week vrijdag zit zen dienst erop :d
oejs aan wa wordt je geopereerd ?
celine : en alles goed met jou ?

morgen stage en heb niet zoveeeel zin :stuck_out_tongue:

@ cynthiaa,
jahoor met jou ook?
hoe is je stage nog afgelopen hihi?